دوست عزیز ایشون از همون لحظه که با شما سرد برخورد کردن , رابطشون با شخص دیگه شکل گرفته
به ابن نگاه نکنید که 5سال با هم بودین و چه قول و قرار هایی گذاشتین ...
به قول معروف : شاهنامه آخرش خوشِ
ایشون خودشون رو نشون دادن ...... شما هنوز جوان هستین و وقت دارین ... باز هم میتونین عاشق بشین
مردهای بالقوه ی زیادی هستند که میتونن شمارو خوشبخت کنن
براتون آرزوی سرفرازی و سرسبزی میکنم








علاقه مندی ها (Bookmarks)