به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 31

Threaded View

  1. #7
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مهر 94 [ 16:31]
    تاریخ عضویت
    1391-10-27
    نوشته ها
    991
    امتیاز
    7,073
    سطح
    55
    Points: 7,073, Level: 55
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,771

    تشکرشده 1,881 در 749 پست

    Rep Power
    114
    Array
    سلام . به نظرم نام کاربریتون رو اشتباهی گذاشتید
    بی حوصله نه ! نا امید
    من نمی دونم شما با این همه نا امیدی چطور تا این مرحله از زندگیت رو پیش رفتی . بشین بابت پیشرفت هزار بار دیگه هم خدا رو شکر کن.
    برادر عزیز ناامید دو مسئله رو در حرفاتون دیدم

    1. شما هنوز به دکتر مراجعه نکرده و در مورد این مشکل اطلاعات کسب نکرده ، ادعا می کنید که نمیخواید چشماتون رو از دست بدید !!!!! فکر می کنم از نظر شما فقط رشته های مهندسی پیشرفت کردن و رشته های پزشکی در دوره یونان باستان باقی موندن ;)

    برادر من علم پزشکی و مخصوصا علم چشم پزشکی هر روز و هر روز داره پیشرفت می کنه . انواع پیوندهای قرنیه ، انواع عملهای دوربینی و نزدیک بینی در کمتر از چند دقیقه ، بانک چشم و پیوندهای چشم و کلی موارد دیگه که هر روز و هر روز داره گسترده تر هم میشه . اون وقت شما نشستین کنج خونه و ادعا میکنید که ممکنه اون مقدار کم انحراف یکی از چشمهای شما که نیاز به جراحی داره باعث از دست دادن بیناییتون بشه !!!!!!

    اولا که اصلا نیاز به جراحی با چاقو نیست و امروزه عمل های چشم با لیزر و سرپایی و چند دقیقه ای انجام میشن . ثانیا در صورتی که نیاز به جراحی باشه فکر می کنید این موضوع منجر به کوری میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    بهتون توصیه می کنم نه برای معاینه چشمتون ، بلکه برای این که فقط اطلاعاتتون بره بالا یه سر به بیمارستان نور تهران بزنید (خ ولیعصر - بالاتر از ونک) و ببینید که وزی هزاران عمل جراحی بر روی تنها بیست تخت بیمارستان انجام میشه ! چرا ؟ اون قدر عملها ساده شدن که همه سرپایی مرخص میشن . مشکل شما و درمانش ساده ترین چیزیه که علم بهش رسیده . خیلی وقتم هست رسیده .

    2. شما هنوز کسی رو انتخاب نکرده و خواستگاری نرفته و هیچ کار نکرده و .... به این فکر می کنید که همسرتون رهاتون می کنه و میره !!! یعنی واقعا فکر می کنید به خاطر یه مشکل ظاهری که یه زن اولش هم دیده و قبول کرده روی تمام زندگیش چشم می بنده و میره ؟ خب پس چرا اومده بوده ؟؟

    یه کمی درس رو بذارید کنار و به جامعه اطرافتون دقیق تر بشید . انقدر هم نا امید نباشید. موفق باشید . :):)

  2. 3 کاربر از پست مفید asemani تشکرکرده اند .

    bihosele (سه شنبه 31 اردیبهشت 92), tamanaye man (پنجشنبه 09 خرداد 92), yalda30 (سه شنبه 07 خرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. آیا استفاده از پول دیه جایز است؟؟
    توسط آرام دل در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 17 مرداد 93, 01:26
  2. بد دهنی/ پول پرستی...خستم!!
    توسط del_khaste69 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 بهمن 90, 15:33
  3. +تا وقتي كه خانمها به دنبال پول و ماشين هستند
    توسط M_d در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: شنبه 14 شهریور 88, 06:04
  4. تا وقتي كه خانمها به دنبال پول و ماشين هستند
    توسط M_d در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 شهریور 88, 09:44
  5. +نقش پول
    توسط سا سا در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 مرداد 87, 10:39

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.