سلام به شما دوست عزیز
اول از همه باید بگم خوب درکتون میکنم نمیشه از این موضوع به آسانی گذشت ،به خاطراینکه خودت عذاب وجدان میگیری
اول خوب مطمئن شوکه هم چین موضوعی وجودداره،اون وقت با خوداون آقا مطرح کن وبفهمون که ازرابطه ایشون خبردارین ،وازشون بخوایین که فراموش کنن شماهم درعوض فراموش میکنین
امااگراین طورنشدبادوستتون درمیان بذاریدتا خودش تصمیم بگیره برای زندگیش
ابن بی انصافی درحق دوستتون میشه که خبرنداشته باشه
به هرحال اول اون آقا متقاعدکنین که کارشون اشتباهه








علاقه مندی ها (Bookmarks)