راستش اگه بتونم تا همیشه قصد پررنگ شدن ندارم!!!!! تو ترکم! دارم تاپیک ها هم کمتر میخونم!
انتخاب آواتار من جریان داشت...
باران عزیز تو همیشه به من لطف داری، ممنونتم:)
میخوام یه مدت نیام ببینم از قدم سنگین ما بود کسی پاشو نمیذاشت تو باغ؟!
دلم برای حرفیدن با بچه ها تنگ میشه، ولی میخوام خویشتن داری رو یاد بگیرم!
شوخی کردم بچه ها...
من نیستم بیاید باغ رو با باران بترکونید.
چراغونیش کنید بلکه یه عروسی دامادی مشرف شد خونه بخت!!!!!!!;)








ریحانه خانوم اگه جرات داری پررنگ شو و بیا جلو 




علاقه مندی ها (Bookmarks)