به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 28 , از مجموع 28
  1. #21
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 آذر 94 [ 06:20]
    تاریخ عضویت
    1391-10-04
    نوشته ها
    461
    امتیاز
    5,041
    سطح
    45
    Points: 5,041, Level: 45
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    373

    تشکرشده 699 در 298 پست

    Rep Power
    61
    Array
    سلام دوست خوبم. من یه مدتی به نت دسترسی نداشتم.

    عزیزم من که گفتم این سایت معجزه نمیکنه که تو کمتر از یه هفته یه وردی بخونی و شوهرت از کلیه تصمیماتش منصرف بشه.

    من درخواست کمکت رو خوندم در مورد اینکه نمیخوای بری تو اون خونه و باید چه کار کنی ؟؟؟

    ولی چون یه راهکار سه سوته !!! بلد نبودم ترجیح دادم جواب ندم. الان مشکل اصلیت با همسرت سر چیه ؟

    دلخوریش از کجاست که شما یه قدم جلو میری ایشون عقب میکشه ؟ مثلا یه نمونه بحثتون رو بگو ببینیم جریان چیه ؟

    شاید با دونستن جزئیات بشه بهتر کمک کرد.

  2. #22
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 خرداد 92 [ 17:54]
    تاریخ عضویت
    1392-2-08
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    117
    سطح
    2
    Points: 117, Level: 2
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registeredTagger Second Class100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام به همه دوستان و تشکر از گل اراجان ، قاصدک و زندگی موفق و بقیه عزیزان....
    دیگه واقعا خسته شدم. نمیدونم چیکار کنم.مثلا اینکه من مراعاتش رو کردم و توی مسائل مالی ، واقعا جلوی بعضی خرجها را می گیرم... اما در عوض اون کارت بانکیم رو که یارانه ها توش می اومد ، گرفت.... و تازه هر دفعه که میخواد بهم پول بده کللللللللللی غر می زنه.در حالیکه من ریز به ریز مواردیکه خرج کردم براش گزارش میدم. و اون میدونه تمامش اضطراری و لازم بوده. مثلا شیر برای بچه و .....
    یا اینکه ایرادای الکی و بهونه های الکی از آدمهای دور و برمون میگیره و از منم انتظارداره همراه با اون ، اشتباهاتش رو صحه بذارم. مثلا یه روز با پدر شوهرم قهره، یه روز با مامانش ريال یه روز با خاله ی من ، یه روز با زنداداشش و.....آخه من که نمیتونم الکی با بقیه دعوا بیفتم که.
    اصلا من هر چی در مقابل اشتباهاش هیچی نمیگم اون بدتر می کنه...

  3. #23
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 آذر 94 [ 06:20]
    تاریخ عضویت
    1391-10-04
    نوشته ها
    461
    امتیاز
    5,041
    سطح
    45
    Points: 5,041, Level: 45
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    373

    تشکرشده 699 در 298 پست

    Rep Power
    61
    Array
    دوست خوبم . در مورد اول که مثال مالی زدی یه ذره عجله میکنی ... آدم یه قرص هم میخوره ممکنه 3 روز بعد عمل کنه. اگه میخوای شرایط به مرور زمان به نفع شما عوض

    بشه یه خورده دیدت رو از این حالت دودوتا-چارتایی در بیار. که چون من مراعات میکنم اونم نباید کارت بانکم رو از من بگیره ! نمیگم کارش درست بوده ها ... نه. ولی واسه

    اینکه به هدف بزرگتری برسی باید از یه سری انتظارات کوچولو مثل این بگذری و بیشتر صبوری کنی. یه روز میاد که شوهرت به قدری بهت اعتماد داره که ممکنه پول روزانه

    و مورد نیازش رو از تو بگیره! ولی اون روز پس فردا نیست... 1 ماه دیگه هم نیست. صبر کن.

    در مورد دوم هم مطمئن باش هر آدمی فرق بین کار بد و خوب رو میدونه از جمله شوهر شما. اما اینکه ازت توقع همراهی داره که واضحه ! خودت هم گفتی....توقع داره

    تأییدش کنی. همراهیش کنی. احتمالا کارهای بد زیادی کرده که حساااابی شخصیتش پیش شما خرابه و از این بابت حسابی ناراحته، عجله هم داره و دلش میخواد

    یه شبه تبدیل به شوهری بشه که زنش نه تنها به خاطر کارهای بدش اونو بخشیده؛ بلکه قبولش هم داره! اعتماد هم داره و تأییدش هم میکنه!

    بعضی آدمها وقتی یه رفتار غلط ازشون سر میزنه کار بدشون رو با یه کار بدتر جبران میکنن و هی روحیه شون ضعیف تر میشه و اعتماد به نفسشون میاد پایین

    و یه کار بدتر میکنن و هی با این و اون درگیر میشن و یکی باید از تو اون سیکل وحشتناک درشون بیاره. مثلا یه مشاور. اگه نمیره مشاوره، مجبوری خودت نقش مشاور

    رو بازی کنی و اینقدر به لحاظ عاطفی بهش نزدیک بشی که درد دلش رو بگه! اینکه چی آرامشش رو گرفته...خودش هم میدونه انتظار بیجائیه که شما کار غلطش رو تأیید

    کنی ولی از همین راه غلط به شدت همدلی و همراهی همسرش رو میطلبه . پس اول بهش نزدیک شو. بعدا فرصت داری اونو متوجه اشتباهاتش کنی.

  4. کاربر روبرو از پست مفید گل آرا تشکرکرده است .

    گوش ماهی (سه شنبه 18 آذر 93)

  5. #24
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 خرداد 92 [ 17:54]
    تاریخ عضویت
    1392-2-08
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    117
    سطح
    2
    Points: 117, Level: 2
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registeredTagger Second Class100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام به همه
    راهکارهای دوستانو همچنان دارم ادامه میدم. ولی هرچی بیشتر پیش میرم نتیجه عکس می گیرم. هی بدتر می کنه.
    اونروز خونه مامانش سرم داد کشید. دیروز بهم گفت چرا از من میخوای بیام خونه پدرت!!!!!!!!!!!!!!!!{و این در حالی است که پدرم بیشتر از پدر خودش کمک روحی و مالی بهش میده و اینو خودشم قبول داره.) و می دونم که تمام این حرفها بهانس. و داره از این رفتارم سواستفاده می کنه. البته مادرش و پدرش قبلا بهم گفتن که اگه بهش رو بدی سو استفاده می کنه و جنبه زیادی نداره.
    نمی دونم چیکار کنم.
    چرا هیچ کدوم از کارشناسا نمیان؟من کمک می خوام:(

  6. #25
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 آذر 94 [ 06:20]
    تاریخ عضویت
    1391-10-04
    نوشته ها
    461
    امتیاز
    5,041
    سطح
    45
    Points: 5,041, Level: 45
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    373

    تشکرشده 699 در 298 پست

    Rep Power
    61
    Array
    مگه چه رفتاری داشتی که ازش سواستفاده میکنه؟
    شاید تو برخوردت بیش از حد طبیعی و بی دلیل بهش محبت کردی حتی وقتی خطا کرده ... یعنی مثل کسی که یه نقطه ضعفی داره یا چون میترسه از شوهرش خیلی محبت میکنه و در برابر هر رفتاری فقط محبت میکنه رفتار کردی که باعث شده شوهرت تقاضای بیشتری داشته باشه ! و متوجه خطاهاش نشه.
    برخورد صحیح و همدلی طوریکه حس کنه یک پشتیبان تو زندگی داره خیلی فرق داره با کوتاه اومدن و چشم گفتن و محبت زیادی.
    مشاوره حضوری هم رفتی؟

  7. #26
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 خرداد 92 [ 17:54]
    تاریخ عضویت
    1392-2-08
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    117
    سطح
    2
    Points: 117, Level: 2
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registeredTagger Second Class100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام.نه نرفتم.
    ولی واقعا موندم. دیگه جدا درموندم که چیکار کنم.
    هر چی می بینه من کوتاه میام بدتر می کنه.
    مثلا امروز ظهر با اینکه واسه کارم بیرون رفته بودم ، فوری تا برگشتم ، کلی دویدو تا غذا را آماده کردم. وقتی اومده میگه این چیه دیگه چرا آبش زیاده. چرا فلانه.....(در حالیکه اینجوری هم نبود). منم هی با لبخند سر و ته قضیه را هم آوردم. اون برنج خالی خورد.
    نمی دونم چیکار کنم. شما جای من بودی چیکار می کردین؟
    گل آرا جون ، این که گفتی"شاید تو برخوردت بیش از حد طبیعی و بی دلیل بهش محبت کردی حتی وقتی خطا کرده ... یعنی مثل کسی که یه نقطه ضعفی داره یا چون میترسه از شوهرش خیلی محبت میکنه و در برابر هر رفتاری فقط محبت میکنه رفتار کردی که باعث شده شوهرت تقاضای بیشتری داشته باشه ! و متوجه خطاهاش نشه.
    برخورد صحیح و همدلی طوریکه حس کنه یک پشتیبان تو زندگی داره خیلی فرق داره با کوتاه اومدن و چشم گفتن و محبت زیادی."
    یعنی چه جوری مثلا؟ میشه بیشتر برام توضیح بدی؟ مثلا از دستش که ناراحت میشم ، چه جوری بگم بهش؟
    خدایا خسته شدم دیگه:(

  8. #27
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 تیر 93 [ 22:29]
    تاریخ عضویت
    1392-2-17
    نوشته ها
    187
    امتیاز
    1,506
    سطح
    22
    Points: 1,506, Level: 22
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 94
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    123

    تشکرشده 232 در 92 پست

    Rep Power
    32
    Array
    ببین گلم باید نسبت به اخلاق شوهرت مثلا سکوت بکن لحضه ای که عصبی هستش و بزار آروم بشه و تو یه شرایط آروم که نه عصبی نه خسته است نه از موضوعی ناراحته خواستت و براش بیان بکن یا مثلا بعضی وقتا جمیه های قشنگ براش بنویس و روی میزش یا کیفش بزار و خودت بهش پیشنهاد بده بریم خونه مادت بهشون سر بزنیم دلم براشون تنگ شده یه کاری بکن بفمه علایق اون برات مهمه اون وقت به چیزهایی که تو علاقه داری اهمیت میده من همیشه اول به شوهرم بعد به خانواده شوهرم بد به فامیلای شوهرم بعد به خانواده خودم اهمیت میدم تا جایی که پدرشوهرم میگه تو واسه من دختری و پسرم برام داماده مثلا عید اول رفتیم خونه عمه اش و براشو گل گرفتم در صورتی که شوهرم وپدرشوهرم میگفتن لازم نیست بخری وقتی میبینه اهمیت میدم اونم اهمیت میده یه چیزایی که من دوست دارم شما که تا حالا این کارارو نکردی باید اروم آروم پیش بری تا فکر نکنه چه خبره و یا شما قصد نقشه ای رو داریداری و تعجب کنه از این همه تغییر یه مدت این رفتار پیش بگیر و در مورد خونه حرفی نزن اگه حرفش از سمت خودش پیش اوم بگو که من دوست ندارم اونجا زندگی بکنم به این دلیل..... با اینکه علاقه به خانواده ات دارم و دوستشون دارم اما اگه شما دوست داری باشه زندگی بکنیم چون نظر شما واقعا برام قابل احترامه به شوهرت و نظرش ارزش و احترام بده و اعتماد به نفس که ولی تصمیم آخر باشما است چون شما مرد من هستید

  9. #28
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 آذر 94 [ 06:20]
    تاریخ عضویت
    1391-10-04
    نوشته ها
    461
    امتیاز
    5,041
    سطح
    45
    Points: 5,041, Level: 45
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    373

    تشکرشده 699 در 298 پست

    Rep Power
    61
    Array
    سلام.
    منظورم اینه که خودت باش.
    طوری رفتار کن که بفهمه در عین اینکه براش ارزش و احترام قائلی و به خواسته ها و نیازهاش توجه داری، برای خودت هم ارزش قائلی! به شخصیت خودت هم احترام میذاری و اجازه نمیدی کسی بهت توهین کنه!
    یعنی تو وظیفه ات رو تمام و کامل انجام بده. مثلا سر کار رفتن تو نباید باعث بشه که غذات آماده نباشه! چون آماده کردن یک غذای خوشمزه برای اعضای خونواده وظیفه اصلی خانوم خونه است و سر کار رفتن تو اولویت بعدی!
    پس وظیفه ات رو کامل و بی نقص انجام بده. اما اگه دیدی طرف مقابل بهانه واهی میگیره و داره بی انصافی میکنه، اونوقت دیگه لازم نیست با قربون صدقه یه غذای دیگه آماده کنی یا عذرخواهی کنی که غذات بده!
    قهر و خشم و عصبانیت هم نه...
    .بدون هیچ توهینی باز هم وظایفت رو انجام بده اما از میزان توجه و محبتت کم کن و یه ذره سردتر برخورد کن تا متوجه بشه برای تو مهمه که همسرت برای تلاشت ارزش قائل بشه.
    تاپیک های رفتار منفعلانه و رفتار جرآتمندانه رو سرچ کن تو همین سایت...
    خیلی بهت کمک میکنه.


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 شهریور 94, 15:07
  2. مقام ** رضایت ** در سیره رضوی
    توسط فرشته مهربان در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 06 آبان 88, 13:18
  3. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 30 آذر 87, 13:00

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.