بهتر نيست جاي كلمه خوب را با ساده عوض كنيم.
تشکرشده 126 در 74 پست
بهتر نيست جاي كلمه خوب را با ساده عوض كنيم.
خوشا به حال آسمان هرگاه مي گريد دريايي هست درکش کند، درد دلش را گوش دهد غمخوارش باشد
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)