این حرفو اصلا نزن. تجربه به من نشون داده که اینو میگم بهت. هر کسی در نوجوانی شیطنت میکنه. اونم دلیل علمی داره به خاطر کنجکاوی و نیاز به ارتباط با جنس مخالفه. اون دختر بیچاره رو به این دلیل اذیت نکن. باید خوشحال باشی که باهات صادق بوده و بهت خلاصه گفت.
اگه اینطوری رفتار کنی دیگه بهت اعتماد نمیکنه و هیچ وقت حقیقت رو بهت نمیگه و ازت همه چیو پنهان میکنه. چون میترسه که بهت بگه و تو این رفتارارو نشون بدی.
میدونم تعصب داری اما به این فکر کن که یه اشتباه کوچیک بود . خود تو تا حالا هیچ اشتباهی نکردی؟