بنظرم داداشت بايد دورانو بگذرونه كمكش كنيد سريع تجربه كنه سير بشه و زده بشه هر چه در خفي و دزدكي باشه براش جذاب ميمونه و تركش نميكنه لازم هم نيست فعلاًبه طلاق فكر كنه بعداً اگه همديگرو دوست دارن بهم بر ميگردن و گرنه زوركي نميشه زندگي سلام نگه داشت.
تشکرشده 352 در 163 پست
بنظرم داداشت بايد دورانو بگذرونه كمكش كنيد سريع تجربه كنه سير بشه و زده بشه هر چه در خفي و دزدكي باشه براش جذاب ميمونه و تركش نميكنه لازم هم نيست فعلاًبه طلاق فكر كنه بعداً اگه همديگرو دوست دارن بهم بر ميگردن و گرنه زوركي نميشه زندگي سلام نگه داشت.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)