بنظرم داداشت بايد دورانو بگذرونه كمكش كنيد سريع تجربه كنه سير بشه و زده بشه هر چه در خفي و دزدكي باشه براش جذاب ميمونه و تركش نميكنه لازم هم نيست فعلاً‌به طلاق فكر كنه بعداً اگه همديگرو دوست دارن بهم بر ميگردن و گرنه زوركي نميشه زندگي سلام نگه داشت.