بچه ها این تاپیک به انجمن آزاد منتقل میشه . چون جنبه نظر سنجی داره . بعدشم این مشکل مربوط به همه نیست. نباید فرا افکنی کنید.
تشکرشده 1,881 در 749 پست
بچه ها این تاپیک به انجمن آزاد منتقل میشه . چون جنبه نظر سنجی داره . بعدشم این مشکل مربوط به همه نیست. نباید فرا افکنی کنید.
کامران (چهارشنبه 25 اردیبهشت 92), مدیرهمدردی (سه شنبه 24 اردیبهشت 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)