قبلا هم گفتم ایشون خودشون رو به بی عفتی و بی حیایی زدند و میخاد که من طلاقش بدم و مهریشو بگیره اما چون خودم چیزی ندارم .فقط شب و روز به خریت خودم و به شانس بدم لعنت میفرستم و از خدا میخام بهم صبر بده و منو از این فلاکت و بدبختی در بیاره.
دوست عزیزبنده عصبی نیستم مشکلی که سر راهم هست خدا نصیب هیچ کافری هم نکنه دیکه دارم داغون و دیوانه میشم دست خودم نیست









علاقه مندی ها (Bookmarks)