نقل قول نوشته اصلی توسط kamrava نمایش پست ها
نظر ایشون در مورد طلاق مثل شماست؟

در ضمن شما که اینقدر عصبانی از دست همسرت و فکر میکنی نقشه داییت واسه انتقامه و .... که نباید فراموش کردن خاطراتشاینقدرا سخت باشه براتون! تازه اول خلاصیت رسیده و خاطره خوبم که میگید فقر رابطه جنسی بوده که اینم با نامزد بعدیتون اتفاق میافته و جای یاد قبلی را پر میکنه!درسته؟
قبلا هم گفتم ایشون خودشون رو به بی عفتی و بی حیایی زدند و میخاد که من طلاقش بدم و مهریشو بگیره اما چون خودم چیزی ندارم .فقط شب و روز به خریت خودم و به شانس بدم لعنت میفرستم و از خدا میخام بهم صبر بده و منو از این فلاکت و بدبختی در بیاره.
دوست عزیزبنده عصبی نیستم مشکلی که سر راهم هست خدا نصیب هیچ کافری هم نکنه دیکه دارم داغون و دیوانه میشم دست خودم نیست