بابا من میگم این آدمایی که زن دارن و میگن ازدواج نکن درواقع حسودن باور کن همینه.ازدواج آدمو کامل میکنه بابا زن آدم در روز یکی دوبار آدمو شیر کنه چه خبره .آقا اصلا نیاز جنسی رو بیخیل ما قبل ازدواج پولامونو برای خودمون خرج میکنیم تا دخترا خوششون بیاد بعد ازدواج پولامونو برا زنمون خرج میکنیم تا خودمون خوشمون بیاد باور کنید از نظر مالی و پس انداز بعد ازدواج بهتره
کلی بگم تا تهش بگیر همچی بعد ازدواج خوب میشه عالی میشه وقتی تو برای زنت واقعا شوهر باشی و زنی که میگیری واقعا زن باشه وسلام








علاقه مندی ها (Bookmarks)