به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

Threaded View

  1. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 22 شهریور 93 [ 10:26]
    تاریخ عضویت
    1392-2-09
    نوشته ها
    220
    امتیاز
    1,966
    سطح
    26
    Points: 1,966, Level: 26
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    201

    تشکرشده 120 در 72 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    0
    Array
    عزیزم به نظر من هم برو و بشین با شوهرت صحبت کن اونم جدی بدون اینکه واسطه ای چیزی باشه نمیشه که هروقت دعواتون بشه واسطه بیاد و مشکلتون رو حل کنه همیشه که این واسطه ها نیستنفپس خودتون باید روو پای خودتون وایستید و سعی کنید که حرفاتون روو هم تاثیر بزاره و از همدیگه حرف شنوی داشته باشید،بهش زنگ بزن و ازش بخواه که یه وقتی رو تعیین کنه تا برید و با هم حرف بزنید،و بعد بهش بگو این بار خیلی جدی میخوام باهات حرف بزنم ،ولی با مهربونی و احترام اهش حرف بزن و اصلا تهدیدش نکن،و بهش بگو
    اگه مثلا به جای داداش من هر کس دیگه ای شوهرخواهرت بود بازم سر اینکه اونو بحثشون بشه با من بحث میکردی یا زندگی اونارو به خودمون ربط میدادی،مسلما نه ربط نمیدادی، باید سعی کنی که دیگه زندگی اونا رو به زندگی خودمون ربط ندی،گو مثلا همین خواهر تو و داداش خودم اگه یه روز خوشحال و شاد باشن خبر مارو میگیرن نه مسلما ،یا اگه خدا نکرده واسه زندگی ما اتفاقی بیافته اونا زندگیشونو واسه ما خراب میکنن؟مسلما نه ،بگو باید از این به بعد تو درباره شوهرخواهرت فکرکنی که اون یه غریبه است نه داداش من و من هم درباره زنداداشم فکرمیکنم که غریبه است نه خواهرشوهرم ،بگو من دیگه واقعا خسته شدم از این همه دعوا و ناراحتی اونم بنه به خاطر خودمون فقط به خاطر اونا،و هر دوتاتون باید به برادر و خواهرتون بگید دیگه مشکلات خودشونو به شما به هیچ وجه نگن ،واگه خدا نکرده دوباره قهرشون شد و از شما خواستن که آشتیشون بدید به هیچ وجه شما پادرمیونی نکنید چون باز این چیزا پیش میاد و به یه بزرگتر و به خونواده هاتون بگید تا پادرمیونی کنن.و درباره زنگ نزدن به خونواده شوهرت هم زنگ زن نزار همین موضوع زنگ نزدن تو اعث شه که خدانکرده اونا سوء اسفاده کنن و و زمینه دعواهای بدتر شه.منتظر نتیجه کارت هستیم عزیزم
    ،اگه خواستی باهاش صحبت کنی فقط از قبل بهش بگو که بزاره تو حرفاتو بگی و آخر هر نظری داشت بگه و تو هم دقت کن خیلی که با مربونی و آرامش و احترام باهش حرف بزنی.

  2. کاربر روبرو از پست مفید دریا72 تشکرکرده است .

    salma82 (یکشنبه 22 اردیبهشت 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ویژگی های یک همسر مناسب
    توسط azade1992 در انجمن معیارهای ازدواج
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 14 فروردین 95, 23:50
  2. کی بچه دار شویم؟
    توسط ترگل1 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 24 مرداد 90, 11:36
  3. ویژگی های افراد خود شکوفا
    توسط ani در انجمن شخصیت
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 دی 88, 14:45
  4. مـلـکـا ذکـر تـو گـویـم
    توسط baran.68 در انجمن موسیقی و آرامش، دانلود موسیقی و...
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 آذر 88, 15:25
  5. کی بچه‌دار شویم و کی نشویم؟
    توسط parnian1 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 آذر 88, 17:29

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.