جناب 400kg کیلو همانطور که قبلاً گفتم مشکل شما در همدردی و کلاً در فضای مجازی حل نمیشه . کلاً هم برای شما مشکل نیست . عنوان تاپیک شما ظاهراً مشورت گرفتن برای اینکه چطور خانواده ات را در جریان بیماریت قرار دهی . اما حرفهات اینه که به من پول بدهند برم خونه مجردی ، دکتر تماس گرفت با برادرم گفتم بگو کمک کنند خونه مجردی داشته باشم و از هر دری میگی الا اینکه حرفی بزنی که پذیرفته باشی همجنسگرایی برایت به عنوان مسئله ای که میخواهی درمانش کنی مطرح باشد .
لطفاً در همدردی تاپیک در این رابطه باز نکنید . از طریق همون روانشناس پیش بروید البته باز هم تأکید می کنم در صورتی که بپذیرید که این موضوع یک مسئله ناهنجار و غیر عادی و بیماری هست و بخواهی که درمان شوی . چون من هیچ جای تاپیکهای شما چنین پذیرش و تمایلی ندیدم بلکه رضایت از وضع خود را دیدم
تاپیک شما بخاطر به انحراف رفتنش توسط خود شما و دوری آن از روند مشاوره ای قفل می شود
.









علاقه مندی ها (Bookmarks)