به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 02 شهریور 92 [ 17:40]
    تاریخ عضویت
    1392-2-20
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    244
    سطح
    4
    Points: 244, Level: 4
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered100 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اسمانی عزیزبله یجورایی داره و عملی میکنه والبته حتی اگه مدرکی نباشه مردم دوست دارن باور کنن تا سوژه ای برای غیبت هاشون باشه.وتو جامعه ما مردا اگه گناه بزرگی کنن بچشم نمیاد اما زنها حتی اگه یک خطا ازشون سربزنه از دید مردم زن خیلی بدیه که با وجود شوهر ارتباط دوستی داشته باشه.منم بهش خیلی اصرار ب اوردن بچه دوم داشتم بهیچ وجه قبول نمیکنه همه زندگیش رو در بچه اش خلاصه کرده میترسم شوهرش بخاطر بیتوجهی وبیمیلی در روابط جنسی کم کم ازش خسته بشه

  2. #12
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    مشکل خواهر شما فقط ندیدن دخترش نیست.

    خواهر شما خیانت دیده.
    خواهر شما خیانت کرده ( به اضافه این که همسرش مستنداتی از این خیانت داره مساله را بدتر می کنه. یک ترس همیشگی با خواهرتون هست که یه روزی اینها را رو می کنه )
    خواهر شما طلاق گرفته.
    یکسال بعد از طلاق به دلیل مشکلاتی (؟) همسرش بچه را پیش خودش برده.
    چند ماه بعد از اون دیگه مادر و فرزند همدیگه را ندیدند.

    هر کدام از این 5 مورد نیاز به چندین جلسه مشاوره و درمان داره تا فرد بتونه به شرایط عادی برگرده.
    مجموعه این عوامل هست که خواهرتون به افسردگی و شرایط امروزیش رسیده.
    بهتر هست که به یک مشاور مجرب مراجعه کنه و درمانش را شروع کنه.

    در مورد بچه، مشکلی که پیش اومد و پدرش بچه را برد چی بود؟
    تصمیم دادگاه و قانون موقع جدایی برای بچه چی بود؟

    ممکنه چون خواهرتون ازدواج کرده، همسر سابقش دوست نداره بچه بره خونه مرد غریبه.
    می تونید باهاش صحبت کنید و بگید که بچه را بیاره خونه شما و خواهرتون بیاد اونجا پیشش.
    اگر از کسی حرف شنوی داره، باهاش صحبت کنه و بهش بگه که این بچه نباید چوب اشتباهات شما دونفر را بخوره.
    شما با هم مشکل داشتید یا طلاق گرفتید یا ... بچه را نکنید وسیله لجبازیهاتون با همدیگه.

  3. 2 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    del (یکشنبه 22 اردیبهشت 92), تپش قلب (یکشنبه 22 اردیبهشت 92)

  4. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 02 شهریور 92 [ 17:40]
    تاریخ عضویت
    1392-2-20
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    244
    سطح
    4
    Points: 244, Level: 4
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered100 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    شیدای عزیزممنون
    راستش بعد از جدایی" پسری که باهاش دوست شده بود مزاحمش میشد اذیتش میکرد ودر همون موقع شوهر سابقش اظهار ندامت بخاطر جدایی وازدواج دومش رو بخواهرم میکرد.در این بین خواهرم نام شخصی رو که مزاحمش میشده رو ب شوهر سابقش میده تابه حسابش برسه و از شر طرف راحت بشه.
    بزرگترین ایراد خواهرم اینکه همیشه سرخود عمل میکنه چوب اشتباهاتش رو میخوره وهیچوقت درس عبرت نمیگیره تا 1 بار هم شده به حرف کس دیگه گوش کنه خلاصه اینکه همسر سابق به حساب طرف میرسه اما مدارکی دستش میاد تا همیشه خواهرمو باهاش بترسونه از اون ب بعد بچه رو میبره و دیگه نمیذاره ببینه.
    شیداجان شوهر سابق خواهرم اونقدر مرد زبان نفهمیه که نگو .نمیدونیم تا کی این مشکل ادامه خواهد داشت .
    خواهرم از لحاظ روحی واقعا داغونه "تمام تلاشمو میکنم تا راضیش کنم بره مشاوره.اما نمیدونم بخاطر همه این مسائل فایده ای خواهد داشت یا نه

  5. #14
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    کار همسر سابق خواهرتون که از اعتماد خواهر شما سواستفاده کرده اصلا درست نیست.
    خواهر شما احساساتش خیلی زخم خورده است. دو بار به شکل خیلی اساسی همسرسابقش از اعتمادش سواستفاده کرده.
    یکبار زمانی که همسرش بود و بهش خیانت کرد.
    یکبار هم که بعد از جدایی.

    روانشناسی می گفت بچه را تنبیه کنی، دردش کمتر از زمانی است که در هراس تنبیه نگهش داری. مثلا زمانی که مادر می گه بذار بابات بیاد بهش بگم و ...

    خواهر شما الان در هراس تنبیه هم هست. این که کی و کجا همسر سابقش ( که بهش ثابت کرده قابل اعتماد نیست ) تهدیداش را عملی کنه.

    البته خودش هم اشتباهاتی داشته از جمله خیانت به همسرش و این که بعد از طلاق باز هم به رابطه صمیمی با ایشون ادامه داده و از دوست پسرش به همسر سابقش شکایت کرده و ...


    یه راهی پیدا کن بره مشاوره و درمانش را شروع کنه.
    حتما فایده داره. شاید صددرصد خوب نشه، ولی بهتر می شه. حداقل مانع بدتر شدنش می شه.

    از نظر قانونی وضعیت بچه چگونه است؟ قرار بوده کی نگه داری کنه؟ پدر؟
    ویرایش توسط شیدا. : یکشنبه 22 اردیبهشت 92 در ساعت 17:35

  6. کاربر روبرو از پست مفید شیدا. تشکرکرده است .

    تپش قلب (چهارشنبه 25 اردیبهشت 92)

  7. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 02 شهریور 92 [ 17:40]
    تاریخ عضویت
    1392-2-20
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    244
    سطح
    4
    Points: 244, Level: 4
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered100 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    شيداي عزيز ممنون
    حزانت بچه تا7سالگي با مادرش هست.وقراربود پيش خواهرم بمونه تا اينکه اون مسائل پيش امد و ازنظر قانون زن وقتي ازدواج کنه حزانت بچه ب مرد ميرسه.
    باتمام اين اوصاف خواهرم وقتي از زندگي گذشته اش ميگه با نفرت ازشوهرسابقش حرف نميزنه.ومن دليلشو نميفهمم
    خيلي بهش اصراميکنم براي رفتن پيش مشاور امافايده اي نداره انگار گره اين مشکل بجز خدا بدست هيچ بنده اي وا نميشه.


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.