به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 00 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1390-10-20
    نوشته ها
    1,523
    امتیاز
    24,667
    سطح
    95
    Points: 24,667, Level: 95
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 683
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,759

    تشکرشده 3,304 در 1,073 پست

    Rep Power
    220
    Array
    خب عزیزم برادر شما هم ظاهرا ناخواسته مثل شوهرتون رفتار می کنه اگر این طور نبود زنگ می زد به خانوادخ خانومش
    شما با برادرت هم صحبت کن و ازش بخوا که جلوی شما بحث نکنن و مسائلشون رو بین خودشون حل کنن
    بعد هم اگر واقعا دنبال زندگی کردن هستی از دادگاه رفتن دست بکش که فکر نمی کنم تو پله های دادگاه خوشبختی تقسیم کنن
    مطمئن باش هر چی کمتر به دادگاه برین بهتره سعی کنین خودتون راجع به مسائلتون صحبت کنید و زندگی هاتونو به هم ربط ندید
    شما هم یه مقدار بیشتر گذشت کن اگه اون به شما بی احترامی کرده مادرش چه گناهی کرده که بهش زنگ نزنی ؟
    گذشت یعنی همین
    حیفه زندگیتونو بسازید

  2. 2 کاربر از پست مفید zendegiye movafagh تشکرکرده اند .

    salma82 (یکشنبه 22 اردیبهشت 92), شیدا. (یکشنبه 22 اردیبهشت 92)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 خرداد 92 [ 20:44]
    تاریخ عضویت
    1392-2-21
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    90
    سطح
    1
    Points: 90, Level: 1
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered
    تشکرها
    13

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    عزیزم نمی خوام دفاع کنم فقط حقیقتو میگم : داداشم تلافی نمی کنه اگه زنگ نزد به این دلیل بود که برادر خانومش که برادرشوهر منه و پدر شوهرم مثلا برای حل مشکلشون رفتن خونه اون و هر چی از دهنشون در اومد و لایق خودشون بود و گفتن . اونم واسه همین رفتار زشت این عکس العملو کرد.
    من پیگیری شکایتمو کنسل کردم ولی فکر نمیکنم اون بدونه.
    اونا جلوی ما بحث نمی کنن، خانومش با دروغاش مغز اونارو شستشو میده و اونا هم از طریق من فشار میارن.
    واسه دودلیم تو تصمیمم که باهاش راجع به خاتمه صحبت کنم بگید چیکار کنم؟
    دودلیم واسه اینه که نه امیدی به خوب زندگی کردنمون دارم و نه لجبازی نکردن اون واسه جدایی.
    راستشو بگم اصل نیتم واسه اینکه باهاش راجع به این موضوع صحبت کنم اینه که تحریکش کنم که به خودش بیاد و به فکر زندگیش بیفته و یکم از اون محیط پر از کینه و غرور و بدور از منطق خونوادش دورش کنم و هم اینکه زودتر تکلیفمون روشن بشه.
    به نظرتون منتظر بمونم و هیچ کاری نکم یا اینکه این اقدامو بکنم؟
    خدایا نه تحمل انتظارو دارم و نه دودلیم رهام میکنه.....


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ویژگی های یک همسر مناسب
    توسط azade1992 در انجمن معیارهای ازدواج
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 14 فروردین 95, 23:50
  2. کی بچه دار شویم؟
    توسط ترگل1 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 24 مرداد 90, 11:36
  3. ویژگی های افراد خود شکوفا
    توسط ani در انجمن شخصیت
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 دی 88, 14:45
  4. مـلـکـا ذکـر تـو گـویـم
    توسط baran.68 در انجمن موسیقی و آرامش، دانلود موسیقی و...
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 آذر 88, 15:25
  5. کی بچه‌دار شویم و کی نشویم؟
    توسط parnian1 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 آذر 88, 17:29

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.