خب عزیزم برادر شما هم ظاهرا ناخواسته مثل شوهرتون رفتار می کنه اگر این طور نبود زنگ می زد به خانوادخ خانومش
شما با برادرت هم صحبت کن و ازش بخوا که جلوی شما بحث نکنن و مسائلشون رو بین خودشون حل کنن
بعد هم اگر واقعا دنبال زندگی کردن هستی از دادگاه رفتن دست بکش که فکر نمی کنم تو پله های دادگاه خوشبختی تقسیم کنن
مطمئن باش هر چی کمتر به دادگاه برین بهتره سعی کنین خودتون راجع به مسائلتون صحبت کنید و زندگی هاتونو به هم ربط ندید
شما هم یه مقدار بیشتر گذشت کن اگه اون به شما بی احترامی کرده مادرش چه گناهی کرده که بهش زنگ نزنی ؟
گذشت یعنی همین
حیفه زندگیتونو بسازید








علاقه مندی ها (Bookmarks)