مسلما عقلت درست میگه. به خصوص اینکه در مواقع عصبانیت احساس کاملا اشتباه تصمیم می گیره . این ویژگیه خوبیه که در درونت وجود داره . این که می تونی خودت رو به خوبی کنترل کنی.
فقط یه سوال و اون اینکه در کل در برخورد با آدما از رفتارای جرات آمیز استفاده می کنی ؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)