سلام دختر مهربون عزیزم..خوبی؟بعد از این همه مدت دوری از تالار اومدم و به جرات می تونم بگم که نگرانت شدم..همه پست های این تاپیک رو خوندم ولی نمی دونم چرا متوجه نشدم مشکل از کجا شروع شده!!! کاش کمی بازش می کردی یا اگر ممکنه برای منم چند تا لینک بذار بخونم ببینم این مدت چی شده..:confused:حقیقتش من با این فرم جدید تالار گیج شدم اصلا نمی دونم از کجا میشه پیام خصوصی داد!!!! نخندی ها انگار زندگی ما رو هم گیج کرده..:) اینجا پست دادم که بگم به یادتم و اگر بفهمم که مشکل چیه شاید بتونم در کنار دوستان باهات گپی بزنم..
نوشته های فرشته که بهار زندگی عزیزم نقل قول کردند عین عین عین حقیقته ..من با بند بند وجودم تجربه کردم ...می دونم که می دونی...یک نگاه به آسمون بنداز..هر روز خورشید در میاد دوست عزیزم..این یک واقعیته...امضا منو تو شکل قدیم تالار یادته؟ اون امضا تو زندگی یک واقعیته ...فعلا همین..
بخند....
سار ابانو








علاقه مندی ها (Bookmarks)