به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 58
  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 02 خرداد 93 [ 09:10]
    تاریخ عضویت
    1391-4-08
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    968
    سطح
    16
    Points: 968, Level: 16
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    500 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    21

    تشکرشده 9 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    می تونم احساستون رو درک کنم ولی حقیقت اینه که چرایی این قضیه رو هیچ وقت به طور قطعی نمیشه فهمید مگه خود ایشون صادقانه بگه که امکانش خیلی کمه و حتی شاید خودشم سردرگم باشه و ندونه چرا این کارو می کنه....ولی مهمتر اینه که چرایی اهمیتی نداره، مهم اینه که شما بتونین از این مرحله عبور کنین و به کسی فکر کنین که می تونین باهاش آینده داشته باشین...خیلی خودتون رو درگیر چرایی نکنین بانو

  2. 3 کاربر از پست مفید aranbarkhuan تشکرکرده اند .

    فرانک بانو (پنجشنبه 26 اردیبهشت 92), کامران (جمعه 20 اردیبهشت 92), هلیا66 (شنبه 21 اردیبهشت 92)

  3. #32
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 بهمن 92 [ 22:42]
    تاریخ عضویت
    1392-2-13
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    734
    سطح
    14
    Points: 734, Level: 14
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 66
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 23 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اگه حرفهایم را خوانده باشید می بینید که اون خیلی راحت هر حرفی به ذهنش خطور کنه میگه ! خودم فکر میکنم خودشم نمیدونه بهم بار آخر گفت تکلیفمو با خودم نمی دانم، اما چرا من این وسط اذیت شدم! برای همین چرای سوالها را میخواهم بدانم
    و نوع برخوردم باهاش را بدونم که فردا می بینمش برای آخرین بار(چون واقعا آخرین باره برایم مهم است چگونه رفتار کنم و جواب سوالهامو بدونم)! ببینید میگویم همه این چراهای من ربطی به وجود آمدن اون دختره نداره به وجود آمدن آن دختر خوب نوع برخورد فردا را سرد و سخت تر می نماید
    باور کنید اکه اعتراف به اشتباهاتش نمی کرد حتی سر این مساله! دیگر الان لحظه ای به او فکر نمیکردم ولی مشکل اینجاست که میفهمه داره اشتباده میکنه و میگوید! این آدم را بیشتر تو مخمصه می اندازد
    نقل قول نوشته اصلی توسط aranbarkhuan نمایش پست ها
    می تونم احساستون رو درک کنم ولی حقیقت اینه که چرایی این قضیه رو هیچ وقت به طور قطعی نمیشه فهمید مگه خود ایشون صادقانه بگه که امکانش خیلی کمه و حتی شاید خودشم سردرگم باشه و ندونه چرا این کارو می کنه....ولی مهمتر اینه که چرایی اهمیتی نداره، مهم اینه که شما بتونین از این مرحله عبور کنین و به کسی فکر کنین که می تونین باهاش آینده داشته باشین...خیلی خودتون رو درگیر چرایی نکنین بانو
    ویرایش توسط sarasara : جمعه 20 اردیبهشت 92 در ساعت 14:49

  4. #33
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 خرداد 97 [ 07:57]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    863
    امتیاز
    11,692
    سطح
    71
    Points: 11,692, Level: 71
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,836

    تشکرشده 2,441 در 754 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اولا امکان پیام خصوصی فقط برای کسایی که حق عضویت دادن میسره.

    در ثانی برخورد آخر اگه کمک به راحت فراموش کردن کنه خوبه و توصیه میشه ولی اگه بخواد زمینه ای برای شکستن دل و غم و اندوه بشه در ادامه خیلی اذیت کننده میشه و خودش ی لحظه ای میشه که فراموش کردنش بسادگی میسرنخواهد بود.
    بهتره سعی در برانگیخته کردن احساساتش نکنید چون خودتونم اذیت میشید بعدش. بهتره بذارید همه چیز کاملا رسمی برگزار و تموم بشه.

    من در مورد رابطه خودم با اون خانم منشی میخواستم یک قرار ملاقاتی بذارم و ازش خداحافظی کنم وبهش توضیح بدم چرا دیگه نباید باهم تماس داشته باشم اما بشخصه احساس خطر کردم و ترسیدم آخرین نگاهش همیشه تو قلبم بمونه و بیشتر اذیت بشم این بود که با اس ام اس تمومش کردم. اگه قرار خداحافظی میذاشتم خیلی تلخ تر بود این کات کردن برام.

    الانم توصیه شخصیم اینه که اگه میتونید نرید اینجوری شان شما خیلی بهتر حفظ میشه و جایگاهتون بالاتر میره. تازه ممکنه اون رو با این کارتون از چیزی که فکرشو میکنید زودتر به پشیمانی و حسرت بندازید. در کل از من میشنوید:
    نرید-پس دادن هدایا و .... خیلی چیزی را بهتر نمیکنه
    *به جادوی چشم تو شیدا شدم*
    *ز خود گم شدم در تو پیدا شدم*
    *من آن قطره بودم که با موج عشق*
    *در آغوش مهر تو دریا شدم
    *
    ویرایش توسط کامران : جمعه 20 اردیبهشت 92 در ساعت 15:24

  5. 3 کاربر از پست مفید کامران تشکرکرده اند .

    asemani (جمعه 20 اردیبهشت 92), sanjab (جمعه 20 اردیبهشت 92), tamanaye man (یکشنبه 22 اردیبهشت 92)

  6. #34
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 بهمن 92 [ 22:42]
    تاریخ عضویت
    1392-2-13
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    734
    سطح
    14
    Points: 734, Level: 14
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 66
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 23 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ببینید بحث پس دادن هدیه نیست
    این دیدار به این سبک جدا از اتفاق افتادن این مساله اتفاق می افتاد!
    من قصد برانگیختن احساسات ندارم و اگه احساسی بشه باز نمیگذارم
    اما خوب میتونه دیدار کوتاه باشه خیلی کوتاه
    ویرایش توسط sarasara : جمعه 20 اردیبهشت 92 در ساعت 15:30

  7. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 13 آبان 96 [ 15:38]
    تاریخ عضویت
    1388-5-04
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    6,252
    سطح
    51
    Points: 6,252, Level: 51
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    38

    تشکرشده 19 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    امان از این دیدارهای آخر ...این رو از دوستان ِ اطرافم زیاد دیدم. دیدار آخر وجود نداره. فکر نکنین این طوریه که برین هم دیگه رو ببینین و بعد همه حرفای دلتون رو برای همیشه خالی کنین. یکم عمیق تر که نگاه کنیم می بینیم تمام علت این دیدار حس علاقه ست. اینکه اون ته ته دلت هنوز دلت براش تنگ میشه و میخوای یه تصویر آخری (چه خوب چه بد) برای خودت ساخته باشی. اما وقتی میری پای دیدار این حس خیلیییییی قوی تر میشه و فقط اونه که فرمان میده بعدش هم میبینی کاملا بی منطقانه دوباره داری به رابطه ادامه میدی! مگه اینکه دختری باشی که درجه احساست کاملا پایین باشه که من این رو در شما ندیدم.به هر حال هر تصمیمی که برای زندگیت میگیری بدون هیچ بهونه سریع و قاطع اجراش کن.برات آرزوی خوشبختی و بهترین ها رو دارم و اینکه هر فردی قراره بقیه زندگی رو با تو همراهی کنه لایقت باشه.

  8. 2 کاربر از پست مفید سامره تشکرکرده اند .

    کامران (جمعه 20 اردیبهشت 92), هلیا66 (شنبه 21 اردیبهشت 92)

  9. #36
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 بهمن 92 [ 22:42]
    تاریخ عضویت
    1392-2-13
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    734
    سطح
    14
    Points: 734, Level: 14
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 66
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 23 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نترسید سامره جان، چه بخواهیم یانخواهیم دیدارمان دیدار آخر خواهد بود
    برای برگشت احساساتمون هیچ کدوممون نمیرویم
    در کنترل احساسات زیادهم ضعیف نیستم شرایط خاصیه که این وضع را پیش آورده
    من مساله را زیاد باز نکردم فقط این بعد قضیه را گفتم که اون قاطی کرده اساسی

  10. #37
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 خرداد 97 [ 07:57]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    863
    امتیاز
    11,692
    سطح
    71
    Points: 11,692, Level: 71
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,836

    تشکرشده 2,441 در 754 پست

    Rep Power
    0
    Array
    پس به حد کفایت برید و خیلی سریع و کوتاه تمامش کنید. آخرشم جمله یا نگاهی که تهش معنی خاصی داشته باشه انجام ندید!
    *به جادوی چشم تو شیدا شدم*
    *ز خود گم شدم در تو پیدا شدم*
    *من آن قطره بودم که با موج عشق*
    *در آغوش مهر تو دریا شدم
    *

  11. #38
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 تیر 95 [ 16:53]
    تاریخ عضویت
    1390-8-28
    نوشته ها
    744
    امتیاز
    8,604
    سطح
    62
    Points: 8,604, Level: 62
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,594

    تشکرشده 1,946 در 612 پست

    Rep Power
    90
    Array
    ...
    [align=center]ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم ...از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم[/align]

  12. #39
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مهر 94 [ 16:31]
    تاریخ عضویت
    1391-10-27
    نوشته ها
    991
    امتیاز
    7,073
    سطح
    55
    Points: 7,073, Level: 55
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,771

    تشکرشده 1,881 در 749 پست

    Rep Power
    114
    Array
    به نظر من چیزهایی که تو این رابطه اذیتتون کرده و هرگز نگفتید رو بگید. سعی نکنید که وضعیت رمانتیک برگزار بشه . اینکه برای هم آرزوی خوشبختی و... کنید در ظاهر خیلی قشنگه و ممکنه اولین روزها هم خیلی آرامش داشته باشید از این کار. اما بعدش حرص می خورید که چرا چیزهایی که اذیتتون کرد رو هرگز بهش نگفتید. البته جوری حرف نزنید که فک کنه شما تمایل دارید با این حرفا اذیتش کنید. خیلی سوال نپرسید. چون با حرفایی که تا حالا زده نشون داده که خیلی مرموز حرف می زنه و در واقع سفسطه می کنه. و شما بعدش تا مدت ها مجبورید از حرفاش برداشت ها داشته باشید و هربار که دلتنگ میشید بر اساس اون حرفها خودتون رو و رفتارتون رو مواخذه کنید.
    هر چیزی که شما رو در این مدت اذیت کرده بگید. ممکنه خیلی بهش بها داده باشید. بعدش این موضوع اذیتتون می کنه. اشتباهاتی رو که داشته بگید. در مورد آینده حرف نزنید. که اگه می اومد این کارو براش می کردید و اون کارو می کردید و .....
    با یه تیپ معمول مثل همیشه برید. سعی نکنید طور دیگه ای لباس بپوشید . چون ممکنه فکرای دیگه ای بکنه.
    دیدار کوتاه باشه و درخواست تموم شدن از طرف شما. اجازه ندید برسوندتون و ...
    و اینکه
    مطمئن باش این آدم قسمت شما نبوده. وقتی از الان داری اذیت میشی از دست کاراش ، بدون که در آینده خیلی بیشتر اذیت می شدی.
    و اینکه بعد از این دیدار ممکنه رفتارهایی ازش پیش بیاد که اذیتت کنه یا خودت وسوسه بشی و بری سمتش. می تونی یه تاپیک جدید باز کنی و درد دل کنی اونجا....
    این آدم تکلیفش با خودش روشن نیست. شاید با این حرکت شما یه فکر اساسی برای زندگیش بکنه
    موفق باشی عزیزم

  13. کاربر روبرو از پست مفید asemani تشکرکرده است .

    کامران (جمعه 20 اردیبهشت 92)

  14. #40
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 بهمن 92 [ 22:42]
    تاریخ عضویت
    1392-2-13
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    734
    سطح
    14
    Points: 734, Level: 14
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 66
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 23 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    جوانه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مرسی آسمانی عزیز
    بله به دلم میمونه 1سری حرفها را نزنم مخصوصا اینکه ما همدیگر را دیگر نخواهیم دید!!!!!!
    لباس پوشیدن مسلما نه من را با همان تریپی خواهد دید که همیشه دیده است! من برای کسی خودم را عوض نمی کنم.
    اما نوع برخورد، بسته به شرایط داره اگه ببینم شرایط فراهم نیست قصدم این است، اصلا 1دقیقه هم حرف نمیزنم و میذارم میروم. اگه فراهم بود میمونم و حرفها بی گله گذاری میگویم. باید به صورتی بگم که فکر نکنه من دنبالشم!!!

    این آدم تکلیفش با خودشم مشخص نیست برای ضعف درونیشه در تصمیم گیری!
    مطمینم مانند دیدار هفته گذشته (من از دیدارهای هفته گذشتم که خلاصه ایشو گذاشتم ) ورود احساس به حرفهامون را جلوگیری میکنم و مثل اونروز منطقی می حرفم. بی هیچ درخواستی! اما میزان و زمانش بسته به شرایط متفاوت است.

  15. 2 کاربر از پست مفید sarasara تشکرکرده اند .

    asemani (جمعه 20 اردیبهشت 92), کامران (جمعه 20 اردیبهشت 92)


 
صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دوست پسرم تعارفیه چیکار کنم؟؟
    توسط گیسو خانوم در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 فروردین 93, 02:48
  2. نمیدونم با دوست پسرم رابطه جنسی داشته باشم یا نه؟
    توسط پونه در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 85
    آخرين نوشته: شنبه 07 دی 92, 16:21
  3. پیشنهاد رابطه جنسی دوست پسرم
    توسط parnaz89 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 دی 91, 03:58
  4. پیشنهاد رابطه جنسی دوست پسر و سردرگمی های دختر
    توسط ویدا@ در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 02 دی 91, 16:49
  5. پسرها تا چه سنی و چه حد میتوانند قبل از ازدواج کنترل جنسی داشته باشند؟؟
    توسط doran در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 آذر 90, 18:43

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.