سلام 
به قول بی دل هستم ولی خستم!
بس که این چند روز کلاسام فشرده است ،همه ی درسامم تلنبار شده 
میخواستم برم بخوابم یادم افتاد که بیام پیغام پدربزرگ رو برسونم
پدربزرگ به همه سلام رسوند و گفت بگم که دلش برای همگی تنگ شده.
گفت تغییر شغل داده و تو شغل جدیدش دیگه سیستم دراختیارش نیست که بیاد تالار
واقعا چقد جات خالیه بابابزرگ
میشل جون شانس آوردی،اگه پدربزرگ بود حسابی جیز میشدی
منم فردا برم صندلی داغ ببینم چه خبره،سوالی مونده که من بپرسم یا نه :D
چشماتو بیند و تصورکن همه ی آدمای دنیا به این فرموده ی حضرت علی علیه السلام عمل میکنن:
"هر آنچه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند و هر آنچه برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند"
دنیا چه شکلی میشه ؟؟؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)