سلام عزیزم
کافیه به این فکر کنی که اون حتی هیچ وقت پیش قدم نشد برای رابطه نه ازدواج نه دوستی نه شناخت
دنیای پسرها خیلی متفاوته با دنیای دخترها
پسرها شخصی رو که قلبشون رو تسخیر کرده باشه به دست میارن حتی اگر کل دنیا مخالف باشن
پس بدون در حد نگاه و باز ی بوده نه بیشتر
و خدا رو شکر که اصلا رابطه ای شکل نگرفت به خاط این که به شدت تحت تاثیر مادرش بوده و ازدواج فامیلی و مسائل و مشکلات خاصش
من فکر می کنم همین که به عواقبش فکر کنی و این که هیچ وقت کاری نکرد و قدمی برنداشت بتونی راحت فراموشش کنی و به زندگیت دلگرم باشی
اما وقتی تو ضمیر ناخوداگاه درگیر مسئله ای باشیم خوابش رو می بینیم سعی کن خیلی راحت بذاریش کنار خیلی منطقی








علاقه مندی ها (Bookmarks)