
نوشته اصلی توسط
بهار.زندگی
شما از بین گزینه ها مورد 4رو انتخاب نکردی یعنی نمیخوای به ارتباط با زن داداش زنت ادامه بدی.دقت کن اینو خودت انتخاب کردی.پس بهش عمل کن...نه فردا،نه پس فردا...همین امروز تمومش کن.تا این کارو نکنی چیزی تغییر نمیکنه.
اما بین گزینه 1و2.
مدیر همدردی همیشه میگن کسی که قاطعانه تصمیم به طلاق گرفته دیگه سراغ مشاوره نمیره یه راست میره سراغ وکیل و دادگاه.پس این نشون میده هنوز امید داری که زندگیت درست بشه.
قطع رابطه رو که انجام دادی بیا تا برای رفع مشکلت با خانومت تلاش کنیم.
موفق باشی
علاقه مندی ها (Bookmarks)