به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 26

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط noreplayshop نمایش پست ها

    سلام
    ممنون از صحبت هایی که کردی
    مسلما اولین گام برای هر زندگی برپا نگه داشتن اونه نه از هم پاشیدن اون زندگی
    من هم گزینه 1 رو خیلی دوست دارم اما با این همه اتفاقات توی دو سال اخیر بیشتر گزینه دو رو ترجیح میدم
    شما از بین گزینه ها مورد 4رو انتخاب نکردی یعنی نمیخوای به ارتباط با زن داداش زنت ادامه بدی.دقت کن اینو خودت انتخاب کردی.پس بهش عمل کن...نه فردا،نه پس فردا...همین امروز تمومش کن.تا این کارو نکنی چیزی تغییر نمیکنه.

    اما بین گزینه 1و2.
    مدیر همدردی همیشه میگن کسی که قاطعانه تصمیم به طلاق گرفته دیگه سراغ مشاوره نمیره یه راست میره سراغ وکیل و دادگاه.پس این نشون میده هنوز امید داری که زندگیت درست بشه.

    قطع رابطه رو که انجام دادی بیا تا برای رفع مشکلت با خانومت تلاش کنیم.

    موفق باشی

  2. 6 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    asemani (جمعه 20 اردیبهشت 92), barani (پنجشنبه 19 اردیبهشت 92), del (شنبه 21 اردیبهشت 92), noreplayshop (پنجشنبه 19 اردیبهشت 92), کامران (جمعه 20 اردیبهشت 92), مصباح الهدی (پنجشنبه 19 اردیبهشت 92)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آذر 93 [ 14:07]
    تاریخ عضویت
    1392-1-26
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    1,404
    سطح
    21
    Points: 1,404, Level: 21
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 96
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    32

    تشکرشده 37 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بهار.زندگی نمایش پست ها
    شما از بین گزینه ها مورد 4رو انتخاب نکردی یعنی نمیخوای به ارتباط با زن داداش زنت ادامه بدی.دقت کن اینو خودت انتخاب کردی.پس بهش عمل کن...نه فردا،نه پس فردا...همین امروز تمومش کن.تا این کارو نکنی چیزی تغییر نمیکنه.

    اما بین گزینه 1و2.
    مدیر همدردی همیشه میگن کسی که قاطعانه تصمیم به طلاق گرفته دیگه سراغ مشاوره نمیره یه راست میره سراغ وکیل و دادگاه.پس این نشون میده هنوز امید داری که زندگیت درست بشه.

    قطع رابطه رو که انجام دادی بیا تا برای رفع مشکلت با خانومت تلاش کنیم.

    موفق باشی
    ممنون
    بله مسلما هر کسی زندگیشو دوست داره
    منم برای نگه داشتن زندگیم خیلی تلاش کردم از خیلی چیزهایی که برام از کوچیکی مهم بودن گذشتم حتی خونوادم فقط برای اینکه خانومم راضی باشه
    اما خوب زیاده روی کردم و الان احساس میکنه که برگشت به گذشته یعنی نادیده گرفتن اون
    حالا بزارید من اول ارتباطم رو با اون خانوم قطع کنم
    بعد ببینم زندگیم چی میشه

  4. کاربر روبرو از پست مفید noreplayshop تشکرکرده است .

    بهار.زندگی (پنجشنبه 19 اردیبهشت 92)

  5. #3
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    شما سه ساله ازدواج کردی، دو تا رابطه خارج از ازدواج داشتی.
    دیگه توانی و زمانی نمی مونه واسه رفع مشکلات رابطه تون.


    نقل قول نوشته اصلی توسط noreplayshop نمایش پست ها
    حالا بزارید من اول ارتباطم رو با اون خانوم قطع کنم
    بعد ببینم زندگیم چی میشه
    مگه دیشب قطع نکردی؟ بذارید اول ارتباطم را قطع کنم یعنی چی؟
    قطع شد تمام شد دیگه.

  6. 4 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    asemani (جمعه 20 اردیبهشت 92), del (شنبه 21 اردیبهشت 92), noreplayshop (پنجشنبه 19 اردیبهشت 92), shabe niloofari (پنجشنبه 19 اردیبهشت 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. راهنمایی در مورد کنکور کارشناسی ارشد
    توسط The Green در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 15 بهمن 93, 00:57
  2. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 مهر 92, 00:43
  3. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10
  4. راهنمایی ابراز علاقه به همکلاسی که نمیدونه بهش علاقه دارم!
    توسط Hossein SH در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 تیر 91, 11:02
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 بهمن 90, 20:16

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.