سلام.با توجه به شرایط جامعه و اینکه هرچه قدرتمندتر باشی راحتتر تبرئه میشی به نظر من اگه خودتون به تنهایی اقدام کنید به بیگناهی اون اقا و متهم شدن شما میرسه.اول همونطور که دوستان گفتن چواب اس ها را ندین و کمی رسمی تر از قبل برخورد کنید.تمام مسیجهای ایشون رانگه دارید.حتی مسیج های خودتونو.اما اگه دیدید ادامه داره یا تهدیدتون میکنه با یک وکیل حاذق و مسئولیت شناس صحبت کنید و ببینید راه قانونیش چطوریه و با راهنمایی پیش برید.کما اینکه من فکر میکنم اگه جواب اس ها را ندین خودش حساب کار دستش میاد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)