سلام
الان کدوم مشکل رو میخوای حل کنی؟مشکلت با زنت یا ارتباطت با زن داداش زنت؟
تا اینجا که فقط راجب مشکلت با زنت نوشتی.یه سوال:اگه مشکلت با زنت حل نشد(بدترین حالت رو فرض کن) میخوای به ارتباط با زن داداش زنت ادامه بدی؟
اول این مشکلتو حل کن بعد برو سراغ مشکلت با زنت.
توجیح نیار که با زنم مشکل دارم،زن داداش زنم هم دلش ارامش میخواد و این حرفا...
دادگاه خانواده رو برای چی ساختن؟طلاق رو برای چی گذاشتن؟برای وقتی که دیگه چاره ای نیست...پس اخرین راه حل طلاقه،نه خیانت.
به هر حال 4تا اتفاق میتونه بیفته.
1-مشکلت با زنت حل میشه و زندگیتون خوب میشه.
2-تحت هیچ شرایطی مشکلتون حل نمیشه و به این نتیجه میرسید که طلاق کم ضررتره و جدا میشید.
3-مشکلتون حل نمیشه و همینطور کجدار و مریض ادامه میدین.ولی خیانت نمیکنید.
4-مشکلتون حل میشه یا نمیشه اما این خیانت ادامه داره.عذاب وجدان،سردی بیش از حد و مشکلات دیگه هم اضافه میشه.قضیه لو میره و نه تنها هردوتون همسرانتونو از دست میدین.آبرو و اعتبارتونم از بین میره و چون فامیلیه چه بسا یه حادثه هم رخ بده.
کدوم حالتو انتخاب میکنی؟بگو تا طبق همون بهت بگیم.
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)