به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 44

Threaded View

  1. #38
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 07 تیر 92 [ 12:47]
    تاریخ عضویت
    1392-1-11
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    338
    سطح
    6
    Points: 338, Level: 6
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    35

    تشکرشده 42 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sci نمایش پست ها
    سلام عسل،
    به هيچ وجه انتظار نداشتم كه احساس بسيار خوبي را در مدتي كم تجربه كنيد... بلكه احساس خوب رو به صورت تدريجي تجربه خواهيد كرد اگر بخواهيد! بله اگر بخواهيد و واقعا بخواهيد كه احساس بهتري داشته باشيد! چيزي كه الان مي بينم نخواستنه! يعني متوجه هستم كه شما خودتون رو مكلف به اجراي تمرينها مي كنيد!

    نه فکر میکنم میخوام!!!

    اما
    به نظر من حالتون خيلي بهتره! خيلي احساس بهتري داريد و اين بسيار خوبه!

    همینطوره:)

    متاسفانه هنوز ذهن سطحي بسيار فعالي داريد و براي همين آرامش عميقي رو تجربه نمي كنيد و اون هم بخاطر عدم انجام بموقع و صحيح تمرينهايي است كه به شما مي دهم
    تمرينهاي قبلي رو ادامه دهيد.

    وااای!! دوباره همونا؟ از تکرار خسته شدم!
    ولی چشم!


    كارهايي براي شما ممنوع شده بود! متاسفانه همه اون كارها رو مو به مو انجام مي دهيد

    مگه من کار خاصی کردم؟چرا این نتیجه رو گرفتید؟!!:rolleyes:

    دقت كنيد تا نتيجه بگيريد

    سعی میکنم!!!!!


    مي خواهم ده جمله آخرتون رو برام بنويسيد جملاتي كه در دفتر يادداشتتون با عنوان زير نوشته ايد:
    - من دختر........ هستم و خودم را اينگونه كه هستم دوست دارم
    لطفا هيچ چيزي رو ويرايش نكنيد و همانطور كه نوشته بوديد قبلا،‌ اينجا بنويسيد


    جناب sci نخندیدا !! ولی بعضی ویژگی هایی هم که در خودم کمرنگ میدیدمشون مینوشتم تا اعتماد به نفسم بالا بره!! امیدوارم کار اشتباهی نکرده باشم.ولی خداییش چقد سخته از آدم بخوان 4تا از ویژگی های خودشو بگه!!یکیشم به زور به ذهنت میرسه! ولی درباره یکی دیگه ازم بپرسید، براتون ردیف میکنم....!!!!!!!:rolleyes:

    اما 10 جمله آخرم( لطفا ازم نخندید!:))

    من دختر شادی هستم وخودم را اینگونه که هستم دوست دارم
    من دختر عاقلی هستم وخودم را اینگونه که هستم دوست دارم:cool:
    من دختر علم دوستی هستم وخودم را اینگونه که هستم دوست دارم:rolleyes:
    من دختر باحیایی هستم وخودم را اینگونه که هستم دوست دارم
    من دختر زیبایی هستم وخودم را اینگونه که هستم دوست دارم
    من دختر عاقلی هستم وخودم را اینگونه که هستم دوست دارم (اینو 2بار نوشته بودم!!)
    من دختر منطقی هستم وخودم را اینگونه که هستم دوست دارم
    من دختر فداکاری هستم وخودم را اینگونه که هستم دوست دارم
    من دختر صبوری هستم وخودم را اینگونه که هستم دوست دارم
    من دختر مهربانی هستم وخودم را اینگونه که هستم دوست دارم

  2. کاربر روبرو از پست مفید عسل1060 تشکرکرده است .

    شیدا. (پنجشنبه 19 اردیبهشت 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کمبود میل جنسی درآقایون وعوامل آن
    توسط پدربزرگ در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 آذر 91, 12:51
  2. مادر موعود به رحمت خدا رفت (انا لله و انا الیه راجعون)
    توسط بالهای صداقت در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: دوشنبه 28 شهریور 90, 12:12
  3. تبریک به عمه خانم موعود ( زهرا )
    توسط ani در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 30 خرداد 89, 14:22

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.