به نظر من مشاورت براي جلوگيري از وابستگي مجددي كه با ديدارتون صورت ميگيره شما رو از اينكار منع ميكنه/چون دوباره قطع ارتباط براتون مشكل ميشه/اينجا عقل نميتونه به حس دلبستيگتون غلبه كنه/
من اگه جاي تو بودم به حرف مشاورم گوش ميكردم/ جاي دوست دخترت هم كه نميتونم باشم/اينو بايد خانم هايي كه در سايت هستند جواب بدند








علاقه مندی ها (Bookmarks)