فعلا میشه گفت سیگارکشیدنش اصلا مساله ای نیست
چون رفته بیمارستان دلتون براش سوخته؟؟؟چرا بیمارستانه؟
خدای من مطمئن باش الان که باش خوب و مهربون شید اون تا یه مدتی عکس عمل میکنه
پس باید خیلی خیلی نرم و ملایم و صبور باشید اونم تو سن حساسی که برادرتون داره
خیلی مراقب باشین
سخته ترک سیگار اما شدنیه و اگه درست رفتار کنید همه اعضای خانواده برادرتو و جو صمیمی خانواده بر میگرده
میتونه وضعیت همین جوریم بمونه
اما اگه به این رون ادامه بدین سیگار که سهله چند وقت دیگه دورش میشه پر چیزهای دیگه که سیگار در مقابلش هیچه
[align=center]ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم ...از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم[/align]
علاقه مندی ها (Bookmarks)