چشم اگر لايق باشم حتما دعا مي كنم
چون نيت شما خير هست انشا الله درست ميشود ماه رمضان در پيش هست به نظر من خيلي فرصت خوبي هست هم اينكه شما از خدا كمك بخواهيد وهم در اين موارد با ايشون صحبت كنيد
يا حق
تشکرشده 22 در 18 پست
چشم اگر لايق باشم حتما دعا مي كنم
چون نيت شما خير هست انشا الله درست ميشود ماه رمضان در پيش هست به نظر من خيلي فرصت خوبي هست هم اينكه شما از خدا كمك بخواهيد وهم در اين موارد با ايشون صحبت كنيد
يا حق
bahare.tanha (چهارشنبه 06 شهریور 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)