سلام
برادرت از خانومش جدا زندگي ميكنه؟ پيش شما اومده؟ يا هنوز با خانومش توي يه خونن؟
تو چند سالته؟ ازش بزرگتري؟
چند سال برادرت با خانومش زندگي كرد؟
دليل اختلافاتشون چيه؟
به اون خانوم مطلقه دسترسي داري؟
تشکرشده 174 در 86 پست
سلام
برادرت از خانومش جدا زندگي ميكنه؟ پيش شما اومده؟ يا هنوز با خانومش توي يه خونن؟
تو چند سالته؟ ازش بزرگتري؟
چند سال برادرت با خانومش زندگي كرد؟
دليل اختلافاتشون چيه؟
به اون خانوم مطلقه دسترسي داري؟
asemani (سه شنبه 17 اردیبهشت 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)