تک فرزندی به نظر من خوبه چونکسی تو زندگی شما دخالت کنه نه خواهری نه برادری که بخاد چشم رو هم چشمی بکنه و به نظر من با مشکلات بهتر میتونید کنار بیاید
تشکرشده 8 در 6 پست
تک فرزندی به نظر من خوبه چونکسی تو زندگی شما دخالت کنه نه خواهری نه برادری که بخاد چشم رو هم چشمی بکنه و به نظر من با مشکلات بهتر میتونید کنار بیاید
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)