دقیقا یاد سریال ساختمان پزشکان و تبعیضی که پدر و مادرشون بین دکتر نیما و داداشش میذاشتن افتادم
:cool::D:)
ی روزی اونها قدر شوهر شما را میفهمن اما زمان میخواد! سعی کنید بیشتر با خودتون باشیدتا گذر زمان موقعیت شوهر شما را نشون بده. چونخانوادش از شما ضعیف ترن خیلی درونش زجرمیکشه اگه ازشما تحقیر بشه! از درون شکسته وخرد میشه!پس خیلی خیلی مراقب باشید. اگه سرد بشه به این سادگی درست بشئو نیستا! چون از شما پایین تره همینجوری درونش احساس کوچیک شدن میکنه!
من به شخصه زنی که اینقدر خانوادش از خانواده خودم بالاتر بودن را اصلا نمیگرفتم!
*به جادوی چشم تو شیدا شدم*
*ز خود گم شدم در تو پیدا شدم*
*من آن قطره بودم که با موج عشق*
*در آغوش مهر تو دریا شدم*
علاقه مندی ها (Bookmarks)