ولی تو تایپیک نوشتی از این که نتونستی جواب اون دوست همکارتو که مسخرت میکنه بدی ناراحتی یا این که نتونستی به ریست بگی چقدر از کارش عصبی هستی . من فکر نمیکنم از جواب ندادنت راضی هستی وگر نه اینجا نبودی !
تشکرشده 91 در 52 پست
ولی تو تایپیک نوشتی از این که نتونستی جواب اون دوست همکارتو که مسخرت میکنه بدی ناراحتی یا این که نتونستی به ریست بگی چقدر از کارش عصبی هستی . من فکر نمیکنم از جواب ندادنت راضی هستی وگر نه اینجا نبودی !
نازنین آریایی (دوشنبه 16 اردیبهشت 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)