نگار جان این دو موضوعی که مطرح کردی یه کمی با هم متفاوتن.
این که در گذشته به کسی وابستگی عاطفی داشته -حالا به همراه روابط جنسی یا بدون اون - و حالا دوس داری کامل اونو فراموش کرده باشه
خیلی فرق داره با اینکه بترسی از خیانت همسرت در آینده .
تقریبا همه آدما در گذشته شون عشق هایی داشتن و شکست خوردن یا به هم نرسیدن به هر دلیلی ، این اصلا دلیل نمیشه از داشتن اون عشق ابراز پشیمونی کنن یا دلیل نمیشه در آینده به همسرشون خیانت کنن.
دو تا مقوله متفاوته.
بحث خیانت به همسر بیشتر مربوط به باورها و اعتقادات یه فرده و به گذشته عاطفیش ربطی نداره .
اگه دوس داری بهتر راهنمایی بشی ماجرای خودت و این آقا رو بیان کن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)