من تجربه مادر شوهر داری ندارم اما کاملا حس میکنم وقتی یه مادری بیخود و بیجهت از عروسش خوشش نمیاد چه حسیه! بعضی از این مادرارو اگه طلا هم بگیری حس میکنند بچه شونو ازشون دزدیدی! میخوان تلافی همه زحمتایی که واسه بزرگ کردن اون پسر کشیدند سر عروس بیچاره در بیارن... اما!
تجربه ثابت کرده هرچی کشمکش کنی تو این رابطه مادر و فرزند بیشتر میبازی... باید خیلی صبور باشی، یعنی خیلی خیلی صبور باشی و رگ خواب مامانه رو به دست بیاری تا یه جا بالاخره دلش نرم شه و بفهمه اشتباه کرده. (اصلا و ابدا با شوهرت راجع به کارای مامانش جر و بحث نکن)








علاقه مندی ها (Bookmarks)