به به .یه لحظه بهت غبطه خوردم!!:rolleyes:(غبطه هااااا نه حسودی!!)
تو از خیلی جهات از خیلی از ماها جلوتری با وجود مشکلاتت و احسنت داری واقعا !!![]()
یه چیزی بگم؟!! ازهمون پست اولت میتونسم تصور کنم چه جور رفتار وشخصیتی داری!
بهت دوستانه میگم ناراحت نشو، ولی هنوز یه خرده رفتارهای بچگانه داری!:o راستی نگفتی چندسالته؟
ببین اینجا ایرانه!!!! شما هم الان یه خانم محترم و بالغ هستی.میدونم هیچی تو دلت نیست ولی رفتارات دیگران رو به اشتباه میندازه( مخصوصا آقایون).تو چون تو جوشون هم بزرگ شدی الان بهتر از ما میدونی که چقدر رو رفتار خانما حساسن.شما بااینکه اینو میدونی ولی بازم رفتارت رو اصلاح نکردی.
یه چیز دیگه. بعضیا بدون اینکه بهت پیشنهاد دوستی یا... بدن، همینجوری هم از رفتارات سوءاستفادشون رو میکنن!(میدونی که منظورم چیه؟)
آره باید اونقدر خودتو بالا ببری که اون نقصت نادیده گرفته بشه.که الان خداروشکر خیلی هم پیشرفت کردی. ولی از همه مهمتر اصلاح رفتارت هست.تو پاکی اینو خودت میدونی ولی تو کشورمون شاید خیلی از رفتارا نشون دهنده این ویژگی نباشه.
امیدوارم از حرفام نرنجی:)








علاقه مندی ها (Bookmarks)