این خوبه که بین پسرا بودی و خوب و بدشون رو راحت تشخیص میدی!! کاری که خیلی دخترا نمیتونن بکنن و واقعا ضربه می خورن خودت می دونی چی میگم
پس همون طور که دوستان میگن درگیر روابط عاطفی نشو-امیدت به خداباشه این همه استعداد داری پس مثل بقیه درست رو ادامه بده و دنبال علاقت برو و .........
ایمانت خیلی مهمه و.. ..و....... حجابت!! گفتی مام مثل برادرت این رو گفتم-چون این جور که گفتی ظاهرت خوبه! ببخشدیا یعنی میگم حتما خوشگلی خب این یه نعمته قدرش رو بدون و برو دنبال علاقت
واقعا دختر فهمیده ایی هستی این از خط به خط نوشته هات پیداست - خوبه که تو این سن به فکر آیندت هستی و نمی خوای درگیر روابط عاطفی بشی
در مورد این سوالت:
هیچ دلیلی نیست که بهشون بگی - اصلا برا چی بگی؟ بگی که چی بشه؟ دوستن درست ولی دلیلی نمیبینم که زندگیت رو براشون شرح بدی!!!
جدی میگما !
درسته آدم دوست داره پیش دوستش درد دل کنه و تعریف! ولی براچی بگی! همه میگن دوران سختت رو فراموش کن بعد بخای بگی که .....
شاد باشی النا خانم








علاقه مندی ها (Bookmarks)