از دانه جان به خاطر نظرشون ممنونم . كس ديگه اي هم هست كه بخواد نظر ديگه اي داشته باشه يا اينكه نظرات ديگران رو تصديق كنه؟ خواهش ميكنم نظر بدين واسم خيلي مهمه
پيشاپيش ممنونم ازتون
تشکرشده 476 در 164 پست
از دانه جان به خاطر نظرشون ممنونم . كس ديگه اي هم هست كه بخواد نظر ديگه اي داشته باشه يا اينكه نظرات ديگران رو تصديق كنه؟ خواهش ميكنم نظر بدين واسم خيلي مهمه
پيشاپيش ممنونم ازتون
شکست برای کسانی است که از اتفاقات درس نمیگیرند؛
انسان یا پیروز میشود یا تجربه کسب میکند؛
انسان عاقل هیچ گاه شکست نمیخورد
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)