با سلام
من فقط يك جمله از سقراط ميگويم:
قبل از ازدواج خوب چشمهايت را باز كن و بعد از ازدواج چشمهايت را ببند.
خواهر خوبم اين تنها مشكل شما نيست مشكل بسياري از زوجهاست ترديد را رها كنيد وبه زندگي خود بچسبيد وسعي كنيد زندگي ديگران را نبينيد
تا حسرت بيهوده نخوريد و اين را هم به ياد داشته باشيد كه خداوند تمام خوبيها را به يك نفر عطا نميكند
موفق باشيد








علاقه مندی ها (Bookmarks)