به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Threaded View

  1. #9
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مهر 94 [ 16:31]
    تاریخ عضویت
    1391-10-27
    نوشته ها
    991
    امتیاز
    7,073
    سطح
    55
    Points: 7,073, Level: 55
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,771

    تشکرشده 1,881 در 749 پست

    Rep Power
    114
    Array
    سلام
    برادر عزیز ، شما هنوز آمادگی ازدواج رو ندارید . به دلایل زیر
    1. هنوز شکست اولتون رو فراموش نکردید. چون به مرحله بی تفاوتی نرسیدید
    2. شغل ندارید . صرف دعوت شدن از سوی دو شرکت معتبر نمی تونه دلیل شاغل بودن باشه
    3. درستون هنوز تموم نشده ، به خصوص اینکه قصد ادامه تحصیل هم دارین . البته ادامه تحصیل + کارکردن + ازدواج منافاتی با هم ندارن. اما کارتون خیلی سخت میشه و ممکنه دیگه نتونید نور چشمی دانشگاه باشید.
    4. خانواده هنوز مخالفند. این چیزیه که عنوان کردید

    به نظر من که با قضیه منطقی برخورد کردید . تا اتمام درستون صبر کنید. معافیت خدمتتون رو بگیرید و سعی کنید در یه شغل نیمه وقت برای خودتون جور کنید. اون وقت پس از تموم شدن درستون اگه همچنان به خانم علاقه داشتید می تونید قضیه رو با خانواده مطرح کنید. به خصوص اینکه شاغل هم شدین و احتمال مخالفتشون کمتره .

    در مورد معذرت خواهی و ... هم فکرتون اصلا عاقلانه نیست. برخورد خاصی نبوده که نیاز به معذرت خواهی باشه .

    برای استرس حضور در جمع برای کنفرانس هم ، این مشکل رو اکثر دوستان دارن. کنفرانس های بیشتری رو به عهده بگیرید تا این ترس کم کم برطرف بشه . به خصوص اینکه قصد ادامه تحصیل دارید و دفاع پایان نامه و ... در انتظاره .
    با مسلط بودن روی موضوع و ارائه اون قبل از کلاس برای چند نفر از دوستانتون این مشکل به راحتی قابل حله
    موفق باشید.

  2. 2 کاربر از پست مفید asemani تشکرکرده اند .

    hooty (سه شنبه 10 اردیبهشت 92), مصباح الهدی (سه شنبه 10 اردیبهشت 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. با شکست عشقی چه جور کنار بیاییم؟
    توسط بالهای صداقت در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 11 فروردین 97, 10:01
  2. با شکست عشقی و تلخی برهم خوردن آن چگونه کنار بیاییم؟
    توسط صبا_2009 در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 فروردین 94, 12:38
  3. دعوای من و نامزدم و اختلاف او و برادرانم (تورو خدا راهنماییم کنین)
    توسط henma در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 91
    آخرين نوشته: چهارشنبه 02 مرداد 92, 15:04
  4. دعوا با خانواده همسرم تو رو خدا راهنماییم کنید
    توسط مامان نگین در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 بهمن 91, 19:21
  5. ::>> راهنماییهای مدیرهمدردی به دختر و پسران در موضوع رابطه و عواطف و
    توسط فرشته مهربان در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 02 بهمن 89, 04:14

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.