سلام
با وجود همسر و بچش مگه کاری ام میشه کرد ؟ !
بهترین کار همینه که بیشتر باش صحبت کنید- مادر بودنش رو هی بش یاداوری کنید! بچه داره!!
مشکلش با همسرش چیه؟
حتما تو زندگیش چیزی یا چیزای نیست یا کمه که عاشق پسره شده!
در کل شرایط سختیه
صبر کنید دوستان می یان راهنمایی میکنن








علاقه مندی ها (Bookmarks)