سعی نه عزیزم! دیگه به هیچ عنوان نباید ببینیش. وقتی بعد از 6 سال عقد نتونسته زندگیش رو در کنار تو بسازه، بعد از طلاق ببینیش و به قول خودت بشید دوست دختر دوست پسر که چی بشه؟!
تو بهش وابسته ای، باید کلا کات کنی و فقط روی خودت کار کنی که به زندگی برگردی.
http://www.hamdardi.net/thread-11249.html
بعدشم باید بری سراغ ساختن یه زندگی جدید.:cool: همیشه که قرار نیست چسب این آدم باشی.
البته بازم می گم اگه امکانش بود، قبل از طلاق یه فرصت بهش بده. اما اگه به طلاق رسید، دیگه نذار طرفت بیاد.









علاقه مندی ها (Bookmarks)