دوشنبه ی مذکور سعی کن بیشتر شنونده باشی. خوب گوش کن و براساس اون چیزهایی که می بینی و می شنوی تصمیم بگیر.
لازم نیست زیاد صحبت کنی یا جواب توهین ها را بدی.
شاید اون واسطه و اون جلسه باعث بشه که دوباره به هم برگردین.
آقای محرک،
خیلی عصبانی و تند صحبت می کنید. درسته من در بطن ماجرا و جای شما نبودم.
اما کاش بتونید بیشتر روی صحبتها و رفتارتون کنترل داشته باشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)