.....
اگه خانواده 100 درصد مخالف هستن با این اقا که 7 ساله باهاشی... ازدواج کنی .
مجبور کردنشون به رضایت دادن زیاد فکر خوبی نیست .
چون حتی اگر هم ازدواج کنید به احتمال زیاد اگه خدایی نکرده مشکلاتی پیش بیاد .
سر کوفتگی و عدم حمایت خانواده شما رو به همراه دارد .
و رابطه جنسی بسیار کار اشتباهی بوده . اونم چند سال .
چون احتمال سرد شدن اون خیلی زیاده .
در ثانی نگو عشق پاک ...عشقی که قبل ازدواج داخلش رابطه جنسی بوده . ...به نظر من پاک نیست
و در مورد این یکی که اروپایی هست .
به نظرم یکم صبر کن .
الان بخوای دوباره وارد رابطه با یکی دگه بشی کار خوبی نیست ...
اومدیم اینم رفت . یه نفر دگه اومد و یاز شما بهش علاقه پیدا کردی.
دوباره میخوای با این باشی ؟
به نظمر من به این رفتار عشق نمیگن .
موفق باشین
یاعلی








علاقه مندی ها (Bookmarks)