خاطرات خوب رو نمیدونم شاید بهترین راه این باشه که سر خودتون رو با مطالعه ورزش گردش رفتن با دوستان و... گرم کنید و وقتی برای خودتون باقی نذارید که بخواهید بشینید بهش فکر کنید
اما درباره کینه من هر وقت میخوام کسی رو ببخشم یاد این میفتم که چقققققدر در برابر خدا کارای بد کردم ولی هر بار از اون خواستم منو ببخشه حس نکردم که الان میگه نه تو واقعا جایی واسه بخشش نذاشتی یا لیاقت بخشیده شدنو نداری و این حرفا
آخرش منو بخشیده با این که این همه گند زدم
پس منم باید بنده هاشو بتونم ببخشم تا بازم روم بشه ازش بخوام بدی های منو فراموش کنه








علاقه مندی ها (Bookmarks)