سلام خانم یاسی
شما دنبال معجزه ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فکر نمیکنی همینکه داره ترک میکنه خودش معجزست؟
شما به خاطر اینکه این اقا از اعتیادش ناراحت بوده و خجالت میکشیده و میخواسته ترک کنه که چیزی به اسم اعتیاد درش نباشه به شما نگفته که معتاده یا بوده و حالا داره به خواست خدا ترک میکنه:پس دلیل برای ناراحت شدن از دروغش نداری(ینی نباید داشته باشی)
سریع تصمیم به جدایی نگیر مطمئن باش بعد جدایی از شما بازم طرف مواد میره
نمیگم زندگیت رو فدا کن خدایی نکرده ولی فقط بهش اجازه بده تا دوباره طعم سالم بودن رو بچشه
از سفر برگشت بگو که فهمیدی و حتی یک لحظه حاظر نیستی با ادمی که گرفتار مواد زندگی کنی و با مشورت بابات یه زمانی رو بهش بده تا کاملا ترک کنه
و حتما ازش بخواه در جلسات ترک اعتیاد شرکت کنه و برای اطمینان خاطر شما و خانوادت هر سری که معمولا یک ماه یباره اون مدال (چیزی شبیه مدال که رنگ بندی داره فکر کنم از زرد شروع میشه هر مرحله رنگش با زمان ترکش عوض میشه)ترک و پاک بودن و موندنش رو براتون بیاره و شکر خدا بابات میتونه برای اطمینان بره از راهنمای جلسش اطمینان خاطر بگیره
شما یاسی جان بدون که الان اکثریت جامعه به این کوفتی مبتلان حالا با قرص یا مواد مخدر ولی فقط حوصله میخواد تا ترک کنه








علاقه مندی ها (Bookmarks)