اول عذر می خواهم از اینکه می خواهم رک صحبت کنم.
اگر با اومدن یک ادم جدید احساست نسبت به قبلی کمرنگ تر شده و یا اینکه ندیدن و نبودن در کنار قبلی برات قابل تحمل نبوده این نشون میده احساست نسبت به مرد قبلی عشق نبوده بلکه یک هیجان و وابستگی به جنس مخالف بوده . تنها توصیه ای که می تونم داشته باشم اینه که سعی کنی وابستگیت رو نسبت به جنس مخالف (دوست قبلیت یا این آقا پسر جدید ) کم کنی تا بتونی عاقلانه و براساس منطق تصمیم بگیری.
هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند
علاقه مندی ها (Bookmarks)