به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 39 از 43 نخستنخست ... 919293031323334353637383940414243 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 381 تا 390 , از مجموع 422
  1. #381
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array
    بچه ها من اینروزا بدجوری دلم شیرینی خانگی سالم میخواد. منظورم کیک و خامه و اینها نیست ها. یک چیزی توی مایه های کلوچه های خانگی. بدون بکینگ پودر.
    بیاین رو کنین ببینیم چی در چنته دارین.
    هی میام اینترنت رو سرچ میکنم می بینم هر کدام مواد عجیب و غریبی میخواد که من یا ندارم یا نمیدونم چیه!
    مردم از بس شیرینی نخوردم:(
    دلم میخواد محتویات این شیرینی عسل و کشمش و کنجد و پسته و اینطور چیزها باشه. خامه نه! شکر و پودر قند نه! پکینگ پودر نه! سرخ کردنی نه!
    دنبال کیک ببر مازندران هم گشتم پیداش نکردم. به نظرم چیز بدی نبود. ولی کدام صفحه است؟
    ترانه اینروزها مشغول شناخت خواستگاره! هیچی! زیاد نمیشه روش حساب کرد.
    پرنده غریب تو فکر پاسشه!
    روزانه حاااال نداره!
    میشل توسط منتقد درونی اش هشت هفلکو شده!
    یه عده هم که معلوم نیست عنکبوت شدن! چی بسرشون اومده! بطور نامحسوس از در و دیوار تالار میشکن میرن بالا!
    فرشته جونم کلا تریپش تعلیم و تربیته و این ورا پیداش نمیشه ما یه دو تا شیرینی کردی ازش یاد بگیریم.
    مدیر همدردی از وقتی من اومدم رفته مرخصی. اینجا کلا یا جای منه یا جای ایشون! بابا اومده بودیم روی گل خودتو ببینیم، همش تو آشپزخونه این! بیاین یه دقیقه چهره منورتون رو ببینیم، دو کلام عطر و در بپاشین از حضور انورتون فیوضات ببریم.

    حوصله تاپیک حال و احوال رو دیگه ندارم و راستش جرات نمیکنم بخونم. هر پستی رو که نگاه میکنی پر افسردگی و غم و ماتمه. اون یکی تاپیکها هم که خون ازش میچکه. درو دیوار خورد میکنن، کانون گرم خانواده از هم می پاشن. ای واااای!

    فکر کنم همین آشپزخونه جای دنج و گرم و نرمی باشه برای یه گپ خودمونی در کنار صرف یه فنجون چایی و یکی دو تا برش کیک یا شیرینی سالم

    از خوندن هرگونه مطلب غمغین و غمناک معذورم! یعنی دکترم گفته فقط برو تو جمعهای شاد و حتی اخبار هم گوش نده. در همین راستا چند روز پیش که حوصله ام سر رفته بود برای رفرش اعصاب و روان، بمدت یکی دو دقیقه بی بی سی را روشن کردم چشمتون روز بد نبینه، اخباری از کشتار مسلمانان برمه پخش کرد که تا همین لحظه هنوز در کابوس بسر میبرم. نمیدونم چه میشه کرد. داشتند زنده زنده مسلمانان بیگناه را میسوزاندند. انسانیت کجا رفته؟

    تلویزیون روشن میکنی یا کشتار سوریه است یا برمه یا میانمار یا تظاهرات بحرین و... بمب گذاری و...زندانیان سیاسی، گرانی و تورم و ...
    همدردی میای بعد می بینی هر کی یه اسپری درد و ناله و غم گرفته دستش میپاشه به در و دیوار همدردی.
    بابا فکر ما رو هم بکنید دیگه. بعضی ها فقط بدبختی هاشونو میارن اینجا تقسیم میکنند. شادیهاشون مال خودشونه! هر وقت دلشون بگیره میان سخاوتمندانه اونو تو همدردی جار میزنند.
    دیگه بسه!
    زیادی به این منتقده رو بدی همینجور هی برا خودش میخواد پیش بره.

    مسئله این است: شیرینی خانگی

    بی دلی در همه احوال خدا با او بود
    او نمی دیدش و از دور خدایا میکرد


  2. 7 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    com_eng (پنجشنبه 05 اردیبهشت 92), taraneh89 (پنجشنبه 05 اردیبهشت 92), کامران (پنجشنبه 05 اردیبهشت 92), پرنده غريب (پنجشنبه 05 اردیبهشت 92), ویدا@ (پنجشنبه 05 اردیبهشت 92), میشل (چهارشنبه 01 خرداد 92), باران بهاری11 (یکشنبه 08 اردیبهشت 92)

  3. #382
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 خرداد 97 [ 07:57]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    863
    امتیاز
    11,692
    سطح
    71
    Points: 11,692, Level: 71
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,836

    تشکرشده 2,441 در 754 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بی دل جون اینقدر دست و پامون رو بستی که انگار به یکی بگی آتیش روشن کن ولی نفت نه! چوب نه! کبریت نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    *به جادوی چشم تو شیدا شدم*
    *ز خود گم شدم در تو پیدا شدم*
    *من آن قطره بودم که با موج عشق*
    *در آغوش مهر تو دریا شدم
    *

  4. 3 کاربر از پست مفید کامران تشکرکرده اند .

    com_eng (پنجشنبه 05 اردیبهشت 92), taraneh89 (پنجشنبه 05 اردیبهشت 92), باران بهاری11 (یکشنبه 08 اردیبهشت 92)

  5. #383
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array
    جناب کامروا، از همین استعاره خود شما استفاده میکنم: ما گفتیم آتیش درست کنید اما نه چوب درختان تر رو بشکنید و نه لاستیک و...بندازید که دودش بره توی حلق و چشممون. یک آتیشی درست کنید با هیزم و ذعال مرغوب، خیلی نچرال و زیبا، یه چند تا پیاز و سیب زمینی و لبو هم بندازیم توش دور همی بخوریم و بگپیم و صفا کنیم.

    حالا شما حتما باید دست و بالت برای چیزهای ممنوعه باز باشه تا بتونی از زندگی لذت ببری؟ یعنی همچین تمرکز بر خلاف داری که اگه خلاف نکنی آشپزی نمیتونی بکنی روزت هم شب نمیشه!

    چرا هر جا میری دنبال گریز به خلافی؟

    و ای انسان ما شما را گرفته ایم زیر نظر! به موقعش کارنامه ات رو از پشت سر برات رو میکنیم! هیهات!

    بی دلی در همه احوال خدا با او بود
    او نمی دیدش و از دور خدایا میکرد


  6. 4 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    taraneh89 (پنجشنبه 05 اردیبهشت 92), کامران (جمعه 06 اردیبهشت 92), میشل (چهارشنبه 01 خرداد 92), باران بهاری11 (یکشنبه 08 اردیبهشت 92)

  7. #384
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 بهمن 04 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1391-6-06
    محل سکونت
    تهــــران
    نوشته ها
    438
    امتیاز
    13,948
    سطح
    76
    Points: 13,948, Level: 76
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,019

    تشکرشده 2,388 در 433 پست

    Rep Power
    64
    Array
    بی دل جان میدونم ازین کیک هم دوباره ایراد میگیری ولی عیب نداره دوستمی دستورشو برات گذاشتم
    این یه کیک ساده است که بدون نیاز به فر و مایکرو فر درست میشه و کلا 15 دقیقه زمان میبره
    عکسی ازش ندارم ولی خیلی خوشمزه است و بافت خیلی نرمی داره
    مواد لازم

    آرد...............................۸ ق غ

    شكر...........................۶ ق غ

    شير.............................۱۰ ق غ

    روغن...........................۶ ق غ

    بكينگ پودر...................۱ ق غ

    پودر كاكائو....................۴ ق غ

    وانيل............................نوك ق چ

    تخم مرغ......................۲ عدد


    ۱- آرد،شكر، بيكينگ پودر و وانيل و پودر كاكائو را با هم مخلوط كنيد

    ۲- تخم مرغ را به مواد اضافه كنید و با چنگال هم بزنيد

    ۳- شير و روغن را به مواد اضافه كرده هم بزنيد تا زمانيكه مواد خوب با هم مخلوط شود


    ۴- فنجان ها را درون یک قابلمه بچینید و در داخل قابلمه آب بریزید تا حدی که ارتفاع آب تا نصف بلندی فنجانها باشد.

    ۵-قابلمه را روی شعله اجاق گاز با حرارت ملایم قرار دهید تا آب داخل قابلمه به نقطه جوش برسد( بدون در ) . بعد از اینکه به جوش آمد ، دور در قابلمه را با یک دستمال ( دمکنی ) بپوشانید. شعله اجاق را کم کنید و ۱۵ دقیقه زمان برای پخت زمان دهید

    ۶- از روی حرارت بردارید ، بدون اینکه در قابلمه را بلند کنید، ۱۰ دقیقه به همین حالت کیک ها را استراحت دهید
    بعد از ۱۰ دقیقه استراحت میتوانید در قابلمه را برداشته ، و کیکها را از داخل فنجانها در آورید و یا همانطور با فنجان سرو کنید

  8. 5 کاربر از پست مفید taraneh89 تشکرکرده اند .

    کامران (جمعه 06 اردیبهشت 92), پرنده غريب (دوشنبه 30 اردیبهشت 92), میشل (چهارشنبه 01 خرداد 92), بی دل (جمعه 06 اردیبهشت 92), باران بهاری11 (یکشنبه 08 اردیبهشت 92)

  9. #385
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array
    فقط چون دوستمی بهت میگم: تو درست بشو نیستی!

    بی دلی در همه احوال خدا با او بود
    او نمی دیدش و از دور خدایا میکرد


  10. 3 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    taraneh89 (جمعه 06 اردیبهشت 92), پرنده غريب (جمعه 06 اردیبهشت 92), باران بهاری11 (یکشنبه 08 اردیبهشت 92)

  11. #386
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array


    سلام به همگی آشپز باشی های همدردی

    به زودی میام با یک غذای ابتکار خودم . باب دل بی دل چون طبیعی و از نوع به نظر خودم بسیار سالمش هست
    فایل پیوست 621


    طلبتون تا کمی سرم خلوت بشه


    اوکی رولیل گیان





  12. 5 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    rozaneh (یکشنبه 08 اردیبهشت 92), کامران (جمعه 06 اردیبهشت 92), میشل (چهارشنبه 01 خرداد 92), بی دل (جمعه 06 اردیبهشت 92), باران بهاری11 (یکشنبه 08 اردیبهشت 92)

  13. #387
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    بی دل،خدا بهت صبر بده.تاپیکت به زودی به سرنوشت فایل پیوست 621 دچار می شه.

    این فایل پیوست وجود ندارد . ممکن است حذف شده باشد و یا لینک اشتباه وارد کرده باشید. اگر از موجودیت این لینک مطمئن هستید برای کسب اطلاعات بیشتر با مدیریت سایت تماس بگیرید.


  14. 4 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    پرنده غريب (جمعه 06 اردیبهشت 92), میشل (چهارشنبه 01 خرداد 92), بی دل (جمعه 06 اردیبهشت 92), باران بهاری11 (یکشنبه 08 اردیبهشت 92)

  15. #388
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array
    فریشته گیان! قبلا هم از این وعده های سر خرمن زیاد دادی خواهر جان! آشپزی و طرز پخت نسیه!

    بیا یه چیزی درست کن ببینم شما یکی فهمیدی ما چی میخوایم یا نه!

    بی دلی در همه احوال خدا با او بود
    او نمی دیدش و از دور خدایا میکرد


  16. 2 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    میشل (چهارشنبه 01 خرداد 92), باران بهاری11 (یکشنبه 08 اردیبهشت 92)

  17. #389
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 بهمن 04 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1391-6-06
    محل سکونت
    تهــــران
    نوشته ها
    438
    امتیاز
    13,948
    سطح
    76
    Points: 13,948, Level: 76
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,019

    تشکرشده 2,388 در 433 پست

    Rep Power
    64
    Array
    بی دل جونم دیگه از این نمیتونی ایراد بگیری!یه نوع کلوچه است که هم سالمه هم طبیعی و هم خوشمزه
    ارد:200گرم

    شکر:40 گرم

    تخم مرغ:1 عدد

    کره یا روغن حیوانی:40 گرم

    شیر:1/4 پیمانه

    خمیرمایه:1 ق م

    خرما:10 عدد

    پودر هل و پودر دارچین:هرکدوم 1 ق چ

    گردو خرد کرده:مقداری

    شیر رو با 1 ق از شکر کمی حرارت بدین وخمیرمایه رو اضافه کنید طوریکه شیر داغ نباشه بعدتوظرف دیگه روغن باقیمونده شکر تخم مرغ و شیر رو که اماده کرده بودیم بریزین
    بعد ارد رو اضافه کنید به اندازه ای که چسبندگیش از بین بره و نیم ساعت با یه دستمال تمیز که روش کشیدین بهش استراحت میدیم
    تو این مدت هسته وپوست خرما رو بگیرید و با اب بپزید تا له بشه و ادویه جات و گردوی خرد شده رو هم اضافه کنید وبعد که سردشد و خمیر هم عمل اومد به ضخامت نیم سانت بازش میکنیم بعد 1ق از موادخرما میذاریم توش
    میتونید به شکل قطاب هم بپیچید اما من دو طرف خمیر رو روهم اوردم بعد اون دو طرف دیگه رو و اطرافش رو جمع کردم بعداز اینکه صاف و صوفش کردم با قیچی برش زدم تا شکل بگیره بعد روش زرده تخم مرغ میمالیم و کنجد میریزیم و تا وقتی روش طلایی بشه میذاریم بپزه
    اینم عکسش:

  18. 6 کاربر از پست مفید taraneh89 تشکرکرده اند .

    rozaneh (یکشنبه 08 اردیبهشت 92), کامران (شنبه 07 اردیبهشت 92), میشل (چهارشنبه 01 خرداد 92), بی دل (سه شنبه 10 اردیبهشت 92), باران بهاری11 (یکشنبه 08 اردیبهشت 92), دختر مهربون (دوشنبه 09 اردیبهشت 92)

  19. #390
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 18 اردیبهشت 95 [ 21:42]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    181
    امتیاز
    3,890
    سطح
    39
    Points: 3,890, Level: 39
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,697

    تشکرشده 825 در 209 پست

    Rep Power
    32
    Array
    سلام بچه ها خوبین؟خوشین؟


    حلوا گردویی

    موادلازم:
    گردو
    برنج
    شکر
    آب

    طرزتهیه:
    مقدار گردو و برنج یکیه یعنی اگ نیم کیلو برنجه نیم کیلو هم گردو البته اگ گردو کمی بیشتر باشه بهتره..

    گردو رو آسیاب میکنیم (اگ پوستش سیاه و تلخه قبلش با حرارت پوستشو کمی جداکنید)
    برنج (هم اگ ریز باشه اشکال نداره) بعد از شستن رو پارچه پهن میکنیم آبش گرفته شه بعدش آسیاب میکنیم البته یذره از آرد شدن درشت ترو زبرتر بشه..
    حالا گردوو برنج ساییده شده و کمی شکر ( کم بریزید بعدش مرحله پخت هم میشه اضافه کرد)میریزیم تو ماهیتابه بعدش آب میریزیم تا اینا حل شه باقاشق یا دست مواد رو کامل حل کنید تو آب (تقریبا مثل شیر غلیظ یا شیرموز میشه)..
    ماهیتابه رو میذاریم روی گاز بعد اینکه جوش اومد شعله رو کم میکنیم..حلوا رو همش هم بزنید تا ته نگیره..کم کم رنگش تیره میشه..تا اینکه غلیظ شه و نچسبه..رنگش هم قهوه ای تیره مایل به سیاه میشه..
    میتونین بذارید رو تخته با وردنه صافش کنید تقریبا به ضخامت 1سانت و برش بزنید لوزی یا هرشکل ک خودتون دوس دارین..یا به اندازه گردو بردارین به شکل دایره درست کنید نه کره..میتونید دو تا خلال پسته روی حلوا
    بذارید خوشکل تر شه..
    راستی اینو یادم رف بگم موقع پخت حلوا هم میشه خورد گرمه خوشمزست..

    حلوا گردویی رو برا شادی ها درست میکنن مثل شب یلدا،عید، شب ششمین روز تولد نوزاد، جشن شیرینی خوران یا عقد، مادر عروس برای عروسی برای خانواده داماد میفرسته..هرچند این رسمها هم مثل چیزهای دیگه کمرنگ شده..

    نمیدونم جاهای دیگه هم این حلوا رو درست میکنن یا نه..

    امیدوارم درست کنید و خوشتون بیاد..

    نوشجونتون گوارای وجود پر ارزشتون




    بی دل جون درسته بعضی از اطبا میگن شکر جز قندهای چپ گرا و..مضره اما اگ کتب طب سنتی رو نگاه کنی میبینی از شکرو ملاس و شکرسرخ..برای تجویزشون استفاده میکردن..

    کسی هم ک در زمینه طب سنتی تحقیق میکرد اسمشو نمیارم قندوشکر رو موجب کیست میدونست ومیگف مستعد کیست ها نخورن..


    بی دل جون قتاب ( قطاب یا غتاب ;-) ) بلد هستی؟اگه نیستی بذارم براتون چون توش شکر نداره روش پودرقند میریزن ک میتونی با عسل یا هرچی دوس داری حتی بدون هیچی هم خوشمزست..

    نون خرمایی کرمانشاه یا حلواگردویی ارومیه یا حلوا سیاه اردبیل هم خوشمزست..


    راستی بی دل جون چرا میگن نمک رو اول غذا و ترشی ورب انار..رو آخرای غذا

    - - - Updated - - -

    اضافه کنید؟میگن ترشی رو اول غذا بریزی تبدیل به نوعی سم میشه اگ این باشه ک همه ته چینامون سمی بوده چه سم خوشمزه ای;-)..شاید دلیلش اینکه فقط موقع دم کشیدن هس اشکال نداره..
    بهرحال اگ جواب رو بلدی بهم بگی خ ممنون میشم حس سرچ نی;-)



    ترانه جان واقعاممنونم دلم میخاست کلوچه بپزم کلوچه ای هم ریختش هم مزش مثل کلوچه بیرون باشه..حالا ظاهرش مثل کلوچه بیرون نی اما فکر کنم خوشمزه باشه درسته؟
    ممنون لاکو جان

  20. 4 کاربر از پست مفید باران بهاری11 تشکرکرده اند .

    rozaneh (یکشنبه 08 اردیبهشت 92), taraneh89 (یکشنبه 08 اردیبهشت 92), میشل (چهارشنبه 01 خرداد 92), بی دل (سه شنبه 10 اردیبهشت 92)


 
صفحه 39 از 43 نخستنخست ... 919293031323334353637383940414243 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. حق خودمو بگیرم؟میخوام برم پزشک قانونی
    توسط خانم قاضیانی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 27 بهمن 94, 22:49
  2. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 03 بهمن 94, 19:42
  3. 27 تا مشکل دارم ، افسرده ام ؟ برم روانپزشک؟
    توسط omid65 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 57
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 آذر 91, 22:08
  4. شبکه اطلاع رسانی پزشک آنلاین
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی سایر سایتهای جذاب از نظر شما
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 31 تیر 90, 12:29

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.