بچه ها من اینروزا بدجوری دلم شیرینی خانگی سالم میخواد. منظورم کیک و خامه و اینها نیست ها. یک چیزی توی مایه های کلوچه های خانگی. بدون بکینگ پودر.
بیاین رو کنین ببینیم چی در چنته دارین.
هی میام اینترنت رو سرچ میکنم می بینم هر کدام مواد عجیب و غریبی میخواد که من یا ندارم یا نمیدونم چیه!
مردم از بس شیرینی نخوردم:(
دلم میخواد محتویات این شیرینی عسل و کشمش و کنجد و پسته و اینطور چیزها باشه. خامه نه! شکر و پودر قند نه! پکینگ پودر نه! سرخ کردنی نه!
دنبال کیک ببر مازندران هم گشتم پیداش نکردم. به نظرم چیز بدی نبود. ولی کدام صفحه است؟
ترانه اینروزها مشغول شناخت خواستگاره! هیچی! زیاد نمیشه روش حساب کرد.
پرنده غریب تو فکر پاسشه!
روزانه حاااال نداره!
میشل توسط منتقد درونی اش هشت هفلکو شده!
یه عده هم که معلوم نیست عنکبوت شدن! چی بسرشون اومده! بطور نامحسوس از در و دیوار تالار میشکن میرن بالا!
فرشته جونم کلا تریپش تعلیم و تربیته و این ورا پیداش نمیشه ما یه دو تا شیرینی کردی ازش یاد بگیریم.
مدیر همدردی از وقتی من اومدم رفته مرخصی. اینجا کلا یا جای منه یا جای ایشون! بابا اومده بودیم روی گل خودتو ببینیم، همش تو آشپزخونه این! بیاین یه دقیقه چهره منورتون رو ببینیم، دو کلام عطر و در بپاشین از حضور انورتون فیوضات ببریم.
حوصله تاپیک حال و احوال رو دیگه ندارم و راستش جرات نمیکنم بخونم. هر پستی رو که نگاه میکنی پر افسردگی و غم و ماتمه. اون یکی تاپیکها هم که خون ازش میچکه. درو دیوار خورد میکنن، کانون گرم خانواده از هم می پاشن. ای واااای!
فکر کنم همین آشپزخونه جای دنج و گرم و نرمی باشه برای یه گپ خودمونی در کنار صرف یه فنجون چایی و یکی دو تا برش کیک یا شیرینی سالم
از خوندن هرگونه مطلب غمغین و غمناک معذورم! یعنی دکترم گفته فقط برو تو جمعهای شاد و حتی اخبار هم گوش نده. در همین راستا چند روز پیش که حوصله ام سر رفته بود برای رفرش اعصاب و روان، بمدت یکی دو دقیقه بی بی سی را روشن کردم چشمتون روز بد نبینه، اخباری از کشتار مسلمانان برمه پخش کرد که تا همین لحظه هنوز در کابوس بسر میبرم. نمیدونم چه میشه کرد. داشتند زنده زنده مسلمانان بیگناه را میسوزاندند. انسانیت کجا رفته؟
تلویزیون روشن میکنی یا کشتار سوریه است یا برمه یا میانمار یا تظاهرات بحرین و... بمب گذاری و...زندانیان سیاسی، گرانی و تورم و ...
همدردی میای بعد می بینی هر کی یه اسپری درد و ناله و غم گرفته دستش میپاشه به در و دیوار همدردی.
بابا فکر ما رو هم بکنید دیگه. بعضی ها فقط بدبختی هاشونو میارن اینجا تقسیم میکنند. شادیهاشون مال خودشونه! هر وقت دلشون بگیره میان سخاوتمندانه اونو تو همدردی جار میزنند.
دیگه بسه!
زیادی به این منتقده رو بدی همینجور هی برا خودش میخواد پیش بره.
مسئله این است: شیرینی خانگی










علاقه مندی ها (Bookmarks)