با تشكر از شما نيز مدير همدردي.فكر كنم شما نيز در مورد من دچار شوئ تفاهم شده ايد.در اين سن من با هر كسي حرف زدم گفتند كه احساسي تصميم نگيرم .من هم اتفاقا عقلم بر احساسم غالب است گرچه از طرفي هم احساساتي هستم.ولي در مورد من صدق نمي كند كه به ديده ابزار به مرد بنگرم چون در سني هستم كه براي آينده ام تصميم ميگيرم با اينكه دلم هم ر اضي به نارو زدن به كسي نيست.نميدانم چرا اين حرف را گفتيد؟!!
اتفاقا بنده نيز همين نظر را دارم كه اگر نفر دوم نيز واقعا خواهان است رسمي تر جلو بيايد نه اينكه صميميت را افزايش دهد
من و اولي رابطه معمولي نداشتيم رابطه ما عشق پاكي بود .پس يعني اگه شرايطم جور شد باهاش ازدواج كنم باز بهم بدبين ميشه؟
رابطه هايي كه دو نفر دارن به آسوني بدست نياوردن همش زحمت و وقت و انرژي صرف كرده.پس فكر نكنم كار درستي باشه به راحتي هر دوشو بيخيال بسم.البته سست ميكنم رابطرو تا اونا جلوتر بيان.
چند روز صبر ميكنم ببينم چي ميشه.