هر آدمی می دونه یه پسر 25 نمی تونه خونه داشته باشه مگر بهش رسیده باشه.
مشکل خونه نداشتن شما نیست،نمی خواد دخترشو به شما بده.نتونسته روت
ایراد بذاره خونه رو بهونه کرده.
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
هر آدمی می دونه یه پسر 25 نمی تونه خونه داشته باشه مگر بهش رسیده باشه.
مشکل خونه نداشتن شما نیست،نمی خواد دخترشو به شما بده.نتونسته روت
ایراد بذاره خونه رو بهونه کرده.
تشکرشده 8 در 2 پست
سلام.چطوری ؟ نه اینطور نیست . از شرطاش برای همه خواستگارای دخترشه . آخه من نمیدونم چرا اذیت میکنه . من کار میکنم میتونم خرجمو بدم جوون سالمیم حالا چون خودش 9 تا خونه توی تهران و اینجا داره - حالا شهر های دیگش و البته کشورای دیگه مثل قبرس و ... رو در جریان نیستم - ماشین مرسدس بنز زیر پاشه انتظار داره پسره حداقل خونه رو داشته باشه .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)