باسلام
ازدواج یک رابطه برابر است لذتی که با رنج و عذاب طرف دیگر همراه باشد هیچ توجیهی ندارد.
حانم عزیز لازم است هنگامی با فردی مبادرت به ازدواج نمایید که مطمئن باشید رفتار و اعمال و کردار طرف مقابل برایتان پذیرفتنی و مورد قبول بوده و در موارد دارای اختلاف به تفاهم برسید.البته به تفاهم رسیدن به معنی رنج کشیدن و کوتاه آمدن یکی از طرفین نیست.
به شما توصیه می کنم بطور کلی دقیقا ببینید چه اعمال و رفتاری برایتان قابل قبول و پذیرفتنی نیست در صورتی که در طرف مقابل حتی درصدی از این خصوصیات و مشخصات را دیدید میزان آن را 30 درصد بیشتر تجسم نمایید اگر برایتان پذیرفتنی نبود بدون هیچ شک و گذشتی رابطه را به پایان برسانید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)